|
|||
|
|||
402 events ben ik niet aanwezig . gaat maar om 1 ding , GELD
|
|
||||
|
||||
Dat dan weer wel!
|
||||
|
||||
je krijgt bij de ingang een kaartje, daarom staan enkele nummers en bij die nummers moet je proberen of je nog het goede model eruit kan halen
|
|
||||
|
||||
Ze stonden afgelopen zondag bij ons te flyeren (DUB INN) aardige lui.
Ze doen in ieder geval moeite er wat leuks van te maken, en tja als dan op voorhand iedereen het al afbrandt kan het nooit wat worden. Valt me op dat er ook op diverse luchtgekoelde evenementen wordt geflyerd, daar zit over het algemeen toch heel weinig tuning spul tussen... En bekijk het positief, als er veel tunningspul staat valt de met smaak aangeklede wagen des te meer op!
|
|||
|
|||
je kan het pas afkraken als de eerste editie geweest is.
Wij gaan er wel heen meer een bier en bbq weekend met onze vw verzameling en dat is geen tupperware rommel 2x kever golf 1 g60 polo 1 polo 6r gti golf 4 v5 compressor volf 3 vr6 tot nu toe en als t niks is zijn we zo weer thuis
|
|||
|
|||
reageerd geen mens op zie ik wel
|
||||
|
||||
Die gasten waren ook in mok zondag. hebben daar door kaartjes gekregen. Een kijkje nemen kan nooit kwaad
|
||||
|
||||
Wij gaan ook met een groepje een weekendje feesten.
|
|
||||
|
||||
10 min rijden voor mij, ik ga zeker even kijken..
|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd, merkt gauw genoeg aan de poort of het wat is.
|
|
|||
|
|||
i'll be there too...
|
|
||||
|
||||
De eigenaar van 402 events woont bij mij om de hoek. Kwamen altijd van die tupperwarebakkies de straat uit. Maar sinds kort alles verkocht en alleen maar jaren 70/80 voor terug gekomen: T2 bus (promobus) en een oude mercedes stationwagen.
Dus geloof best dat dit nog wel leuk kan worden. Vooral omdat ze ook meer luchtgekoeld aan willen trekken.
|
|||
|
|||
Quote:
+1 |
|
|||
|
|||
kijkl dat lijkt er meer op
komt best goed daar lekker bbq en chillen
|
||||
|
||||
dit evenement wordt door hele andere personen opgezet, dit jaar is het dus niet gemengt dat houd dus in dat er alleen auto's van het V.A.G aanwezig zullen zijn,
natuurlijk zullen er auto's op afkomen dat iets over de top is maar over smaakt valt niet te twisten. wij hopen dat het een geslaagt weekeinde zal worden en misschien wel beter dan de laaste jaren in Belgie wat snel achteruit is gegaan. wij wensen de organisatie een leuke meeting toe en als de bezoekers er ook zo overdenken om er eem gezellig weekeinde van temaken dan zal alles wel goed komen!! m.vr.gr V.A.G Fryslan |
|
||||
|
||||
Ik heb het idee, dat de organisatie zelf ook wel in de gaten had dat de kwaliteit omlaag ging.
Ze zijn ten slotte niet voor niets een andere weg in geslagen. Denk dat ik wel een dagje kom kijken met de kever.
|
|||
|
|||
Ik ben van mening dat je het zeker een kans moet geven het is overigens de eerste editie.
Als je kijkt naar VW Mania/VAG fest in boom hedden ze in het begin een kleine serieuze groep liefhebbers waarna er een aantal jaar later ook het zogenoemde "tupperware" volk op af kwam. Ik kan mij ook dit nog wel herineren MIVW 2009?: Ik kan het wel waarderen als mensen niet in de meute meelopen. En iedereen heeft z,n eigen smaak en daar valt niet over te twisten. |
|
||||
|
||||
Ik kan het wel waarderen als mensen niet in de meute meelopen.
En iedereen heeft z,n eigen smaak en daar valt niet over te twisten. helemaal mee eens!!! als het net zo gezellig wordt als bij boom (belgie) kan het best iets worden, en ja wij als liefhebbers moeten het met zijn allen gaan doen dus gezelligheid voorop!! en als de mensen komen die verder ook op alle andere meetings komen denk ik dat het wel een succes kan worden. |
|
||||
|
||||
@ Neill s...Het niveau en de gezelligheid van het oude vw euro is niet te evenaren...dat was altijd wel dik feest...
|
||||
|
||||
Quote:
True en een top meeting met een erg goede partsafdeling. Wat mis ik die meeting, veel goede onderdelen aangeschaft daar. |