|
||||
|
||||
Super zo'n bril! Succes er mee en geniet ervan!!
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag je kever gezien bij René v. Brunschot.
Ik weet niet waarom, maar ik had een auto in topstaat verwacht, maar deze auto heeft het echte doorleefde patina! Supermooi! Greetz Ron
|
||||
|
||||
Nope zeker geen topstaat auto. Zoals ik al eerder schreef is het een ongerestaureerde, 60 jaar lang gebruikte, originele eerlijke Nederlandse auto met patina en een rijke geschiedenis. Vind ik persoonlijk eigenlijk nog mooier, zon exemplaar die de tand des tijd heeft doorstaan.
Thanks en leuk dat je hem hebt gezien. Woon je daar in de buurt of heb je daar zelf ook een auto staan toevallig?
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 11-05-2011 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen zeg Zoiets kom je niet vaak tegen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Absoluut mee eens! Al die zogenaamde ratten die gewoon kaalgeschuurd zijn vind ik ook niks, een geleefde auto is het mooist! Quote:
Neuj, ik moest wat onderdelen bij René bezorgen.
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 11-05-2011 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Ehm, Niels heeft ook een "semi-rat"
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja die '60er van mij noemen ze een rat... Maar ja eigelijk is dat ook een originele lak auto alleen dan verlaagd, versmald en met een dikkere motor erin
|
||||
|
||||
Die semi-rat is ook een auto met tekenen des tijds, niet zo'n "oudgemaakt" hok. Daar zit het verschil in.
|
||||
|
||||
Hier nog een oude foto van April 2009
...man ik kan niet wachten om te gaan cruisen in dat ding!
|
||||
|
||||
Hele dikke wagen Niels
Laat je de achterlichten en kentekenverlichting ook zo?
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks en ja die hou ik zo. Ik wist al dat de kentekenplaat verlichting in t chroom een originele VW accessoire is, maar nu vertelde René van Brunschot mij dat de achterlichten ook zo als accessoires zijn geleverd, hoe vet!
|
||||
|
||||
waar in amersfoort kan ik hem bewonderen?
|
||||
|
||||
Okay dan, René van Brunschot - www.kevermagazijn.nl - is zo goed als klaar met de nieuwe hemel en b-stijl bekleding van mijn originele NL '51 bril.
Als het goed is gaan we hem vanavond ophalen, dan kan ik er even mee test rijden, de remmen opnieuw na-stellen en dan is hij klaar voor zijn "maiden voyage"! Een trip van ruim 1100KM van Amersfoort (NL) naar Wolfsburg (D) en dan door naar Bad Camberg (D) (ik ben nr. 201 op de deelnemerslijst) om vervolgens op zondag weer terug naar Nederland te rijden. Meer foto's in m'n gallery op www.AirMighty.com
|
||||
|
||||
Mooie kever, Niels. Veel plezier en succes op de maiden trip, en ik lees er wel weer over in de Airmighty megazine!
|
||||
|
||||
Update van afgelopen dinsdag 21 juni:
Rene - www.Kevermagazijn.nl - heeft mooi werk geleverd!! En direct 85KM op huis aan gereden, zonder problemen! :thumbright: Meer foto's op m'n website www.AirMighty.com
|
||||
|
||||
En update van vandaag...
Ik kom net terug van een 1300KM rondrit van NL naar Wolfsburg, door naar Bad Camberg en weer terug naar NL 8) Dit allemaal zonder problemen in de '51er en met een dikke smile op mijn gezicht. Ik zal zsm m'n foto's uploaden, hier alvast wat foto's die zoal op FB en andere websites zijn verschenen: Hey it's me!
|
||||
|
||||
Staat er mooi voor Niels, lekker hoog ook! Zo laten!
|
||||
|
||||
perfect zo, mooi dat ie het zo goed heeft gedaan!
|
|
||||
|
||||
hoi niels
zou je even je mail willen bekijken heb je al een paar mailtjes gestuurd op niels@ntgv.nl ivm de caddy verlaging dank je mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
Done en bedankt nog Sjaak!! Sorry voor m'n late reactie, erg druk deze periode(s).