![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak zo !!!!!
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk dat kleurtje!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi Xander!
Dit jaar geen vonken trekken in Oostenrijk, of moeten die foto's nog gemaakt worden? ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb geen airride meer dus gaat niet hé ![]()
|
||||
|
||||
![]() propere variant !
![]() plaatje vooraan laten bijmaken of gekeurd om dit formaat te mogen rijden? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
laten bijmaken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik moet zeggen, ik was helemaal geen fan van de a4 op de zwarte Audi's.. maar op de Bentleys, phoef.. heel strak!
Ook je a3 Sportback op Eta Beta's vond ik echt gruwelijk dik, die had ik zeker gehouden als ik in jou schoenen stond ![]() Ben benieuwd wat er nu onder zit, ik vind dit in ieder geval als gegoten: ![]()
|
||||
|
||||
![]() topauto, en deze week an der See er een paar keer in mee mogen rijden.
Ziet top uit en ligt top op de weg. Bedankt voor het leuke gezelschap, ook gisteren op de speedboot ![]() Gr. Frank
|
|||
|
|||
![]() Mooie audi a4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jah het was super.. doen we volgend jaar weer !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi collectie auto's al gehad! station staat super op de bentley's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |