|
||||
|
||||
leuke 'winter' velgen
|
|||
|
|||
Zo even een mooie plaat, gewoon omdat het kan :P
Binnenkort (lees: binnen 2 maanden) hoop nieuwe updates.
|
|||
|
|||
Zo, mocht even duren, maar mijn wintervelgen zijn eindelijk gereed en gemonteerd.
Staat wel super laag, die 16"... Schraap flink over drempels :P Ik vindt het zelf wel geslaagd, als de auto schoon is zal ik wel even betere foto's maken. Groetjes!
|
|||
|
|||
Zo en dan nu even een mindere mededeling:
Gisteravond buiten mijn schuld om is er iemand op mijn achterkant gereden. Schade valt op het eerste oog wel mee, moet in ieder geval een nieuwe achterbumper. Nu is het gelukkig allemaal verzekeringswerk, maar dat maakt het allemaal niet makkelijker. Heb ook even wat foto's van de schade, want het mooiste vermaak is en blijft leedvermaak :P Excuses voor de telefoonkwaliteit foto's Daarentegen wel goed nieuws: Zodra de auto weer normaal kan rijden, ga ik een nieuw interieurtje oppikken: Recaro stoeltjes uit een 25 jahre editie En later staat ook nog Keskin KT4 op de planning
Daily: - Leon 1m Cupra4 TDI[/i] Last edited by DannyW206 : 04-02-2012 at 20:16. |
|
|||
|
|||
Zo, een tijd niets laten horen, maar wat een updates :P
Allereerst is de schade gemaakt, de nieuwe achterbumper zit er alweer op. Miste alleen een aantal schroefjes, maar dat wordt volgend weekend hersteld. En ook zitten mijn Jubi Recaro's erin! Wat zitten die lekker zeg En gisteravond mijn nieuwe velgen opgehaald, en ze er net even snel opgezet Auto is wel een beetje vies, en alle foto's zijn met mijn telefoon gemaakt, dus excuses voor de slechte kwaliteit. En dat was het wel zo een beetje. Volgende op de planning is helemaal strak maken van het interieur van de auto, alles dat los zit vastmaken e.d. En ook weer even langs VVT om het een en ander op technisch gebied te laten doen.
|
|||
|
|||
ik blijf een zwak heben voor MK2's en voor MK4's ik vindt het zulke mooie tijdloze auto's. deze is ook errug gaaf hoor! zeker weten een plaatje! wel balen van die ^^%$&^&^@*&$^%% lui die achterop rijden. maarja je blijft ze houden. maar het blijft zware f*ck...
HULDE! PUIK werk! EDIT: koplampen ook een stukje mooier dan die zwarte idd! awesome!
|
|||
|
|||
Bedankt
Zit alleen nog een beetje te twijfelen om er spacers tussen te plakken
|
|||
|
|||
Zo alweer te lang niets gepost hier, niet dat er veel veranderd is maar wilde toch dit even met jullie delen:
zaterdag de auto gewassen, zondag afgemaakt met het poetsen van de RC's En zondag in het zonnetje meteen even een mini shoot gedaan, resultaat is erg mooi vind ik zelf! Foto's zijn genomen met een HTC Sensation XE, dus vandaar wel de lagere kwaliteit. Enough talk, time for pictures! Dat was het, hoor graag wat jullie ervan vinden Aanpassingen sinds vorige keer: - 2cm spacers aan de achterkant, totale verbreding 4cm