|
|||
|
|||
Quote:
nee, maar ik denk meer over langer termijn. dat je na een jaar vreemde storingen krijgt. water is een raar iets |
|
||||
|
||||
@Zoltan: Blok is nagenoeg identiek aan die van de TDI. Mocht je meer willen weten moet je maar even een seintje geven. Enkel SDI heeft in de meeste uitvoeringen een lichtere bak en koppeling die niet sterk genoeg zijn voor de koppel van een TDI (die iets gekieteld is)
Gewoon openen en goed schoon maken dan weet je het snel genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
Bak heb ik zelf voor de passat, de koppeling van een TDI heb ik ook al klaar! Als het blok nog ok is ben ik de man Waarom zou ergens water in lopen waar olie niet uit kan lopen? (behalve de vuldop...) En in maar weinig privé-zwembaden in Frankrijk wordt nog chloor gebruikt tegenwoordig. In ons zwembad zit speciaal zout, wat het electraverhaal wel weer vervelend maakt natuurlijk...
|
||||
|
||||
Draai hem maar vlot uit elkaar, dan beperk je de schade.
|
||||
|
||||
Ken je niemand met een spuitkabine waar hij een nachtje in mag logeren/bakken?
Dan ben je ook vlot wat vocht kwijt.
|
|||
|
|||
ik zou hem eerst eens goed laten drogen en dan verder kijken. Misschien ga je teveel doen voordat je weer wat er echt allemaal aan de hand is.
|
|
||||
|
||||
Voor wat betreft lagering lijkt mij het niet handig als je hem lang(er) vochtig laat staan. Best kans dat de vocht dan wel hierop schade achter kan laten.
|
||||
|
||||
Blok lekker nog gebruiken, kas in onderdelen verpatsen. Of als je hem aan de praat krijgt compleet verpatsen, wel zou ik hem aanbieden als schade auto oid. Zelf lijkt het me ook niet leuk als je een auto koopt die na een half jaar rare storingen gaat vertonen
|
||||
|
||||
Wat het drogen betreft... Ik hoop dat het in Zuid-Frankrijk lekker weer is... Want daar staat ie momenteel nog!!!
Dus ff afwachten op transport, dan zien we verder
|
||||
|
||||
Quote:
ja idd, bij ons op het werk rijd een vrachtwagen waarvan de cabine droog is gebleven met uitzondering van de zekeringskast, maar na een tijdje krijg je de vreemdste storingen. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Auto is inmiddels in zijn geheel verkocht!
Toch wilde ik jullie het schone franse uitzicht niet onthouden! tnx mom!
|
||||
|
||||
Hahahahaha! Sorry!
Hoe hebben jullie 'm er eigenlijk uitgekregen? Verkocht zeg je, aan een Bulgaar? Pool?
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 07-05-2011 at 14:16. |
|
||||
|
||||
Mooie foto
|
||||
|
||||
thad een reclame voor vw kunnen zijn maar wel best klote als je zo iets mee maakt, men vader heeft ooit zen mercedes in het kanaal laten bollen.
Auto stond op de kaai en hij was daar aant werk, koffer open en geen handrem op of in versnelling staan, de wind in de koffer en hij is stilletjes beginnen bollen tot hij het kanaal in ging. Auto was nx meer waard
|
|||
|
|||
huh? hoe is die daar gekomen?
Succes er mee in elk geval |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo kwam ie eruit Verkocht aan een turkse jongen die samen met zn pa een sloopbedrijf heeft ergens in groningen. keurige snelle afhandeling, was binnen 10min op marktplaats verkocht, weinig moeite en toch een paar honder euro in de zak
|
||||
|
||||
ja zo heb je ook niet veel meer aan het plaatwerk een beetje hele grote plaat voor de kop die berger. In schoon water kan het normaal nog wel goed gaan, men neefje had de merc ook in het kanaal geparkeerd 5 vochtvreters en de kachel op 30 graden in de garage na een week gestart en loopt nog steeds zonder problemen
|
||||
|
||||
Nee in "schoonwater" gaat het ook niet goed, alle electronica gaat vroeg of laat storen. Tenzij je een zwembad gevuld met demi-water hebt, dan zou het nog kunnen
|
||||
|
||||
De auto is in ieder geval schoon