|
||||
|
||||
ik denk trouwens niet dat die dief zich nog lekker op z'n gemak heeft gevoelt toen het hem niet lukte om die opel kwijt te raken.....vind het wel een ruige actie eigenlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeg ik
|
|||
|
|||
wanneer is dit gebeurd dan?
ik woon onder aan de algrabrug maar heb er niks van gemerkt en of gehoord is deze audi al een x eerder gestolen geweest? volgens mij heeft deze bij mij op de zaak(vw) gestaan om een alarm in te bouwen een half jaar geleden
|
||||
|
||||
Quote:
vorige week donderdag op vrijdag geloof ik.
|
||||
|
||||
Quote:
dat denk ik dus niet, die heeft zo weer een ander slachtoffer |
|
||||
|
||||
bij mij hebben ze al 4 maal in mijn auto ingebroken en de radio's en gps er uit gestolen
en 1 keer in huis ingebroken en 2 auto's en een laptop gejat dan wens je die kl**tzakken echt wel de dood toe soms worden wensen ook verhoord , degene die bij mij had ingebroken heeft zicht 2 maand na de inbraak dood gereden in een , je raad het al , GESTOLEN golf 2 dan zeg ik jammer voor die golf 2 en die boom en zijn ouders dat ze zo een kind hebben gehad maar goed voor de maatschapij want die mensen werken niet en kosten handen vol belastingsgeld |
|
||||
|
||||
Heel gevaarlijk allemaal, je zou maar iemand dood rijden!
Je vergeeft het jezelf nooit, die man heeft wel lef gehad om erachteraan te gaan. Race ervaring of niet. Net wat hij zelf zegt, het is maar blik. |
|
||||
|
||||
Tja, snap de reactie heel goed maar of het nou slim is. Alleen denk je daar op zo'n moment waarschijnlijk niet zo snel aan als je de mogelijkheid hebt om je spullen terug te halen.. Verder heb ik met dat soort volk ook niet zo veel op, hebben ze namelijk ook niet met mij, al gaat dood wel ver hoor.
|
|||
|
|||
tja tot er echt iets van je gestolen wordt, neem maar van mij aan dat je gedachten dan echt veranderen.
als ik er achter kom waar ik ook maar iets van mijn gestolen rallye kan vinden, snij ik die eikel(s) zijn strot door, lang zitten moet je toch niet in NL.. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een lichte overtreden gegaat, wordt je in verhouding "zwaar" bestraft. Bega je een zware overtreding wordt je in verhouding "licht" gestraft.. Mooi systeem he?