|
||||
|
||||
wordt beter dan nieuw, veel succes.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Leuk project.
|
|
||||
|
||||
Mooi project en inderdaad zou eerder voor donkergrijs gaan als blauw......maar waarom niet weer mexicobeige ?? Is de originele kleur en ook best gaaf !!
|
|||
|
|||
Quote:
ja weet niet vind mexico beige niet egt mooi:P |
|
|||
|
|||
Quote:
ik had allen ff snel gespoten om kleuren combinatie te bekijken gaat straks weer helemaal uit elkaar en dan netjes spuiten |
|
|||
|
|||
Leuk project en ziet er netjes uit, geen half werk!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Komt er zeer mooi uit te zien! Gaaf project!
Gr |
|
|||
|
|||
dankje
|
|
|||
|
|||
[I]heb deze week ff de versnellingsbak uit elkaar gehaald om te reviseren
zal morgen even fotos erop zetten en van alle losse onderdelen eerste gedeelte wat ik heb gestraald. Last edited by MM Designs MK1 : 01-07-2011 at 11:14. |
|
|||
|
|||
En vandaag mezelf even een mooi kado gegeven,
Mooie keihin carbs van een r6 Nou volgende week even een spruitstuk er voor maken. en even uitzoeken wat voor benzine pomp ik moet hebben. Zou een facet benzine pomp goed zijn? |
|
||||
|
||||
ik zou het even aan erik van bilsen vragen volgens mij hoeft er niet zo veel druk op
erik heeft nog een pomp over |
|
|||
|
|||
Quote:
ok zal even kijken en hem ff vragen. |
|
||||
|
||||
goed bezig, dit topic hou ik in de gaten... ik heb zelf ook een mk1 1.1 waar ik in de toekomst toch ook wel een 16v in zou willen leggen
|
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat die R6 carbs te klein zijn voor een 1.8 16V. Hoeveel mm zijn ze?
|
|||
|
|||
@greppel dankje hahah gewoon doen staan er genoeg blokjes op mp
@typ81 het zijn 38mm carbs |
|
|||
|
|||
Tof zulke carburateurs!
Hoe ga je dat met die spruitstukken fixen? Zelf maken oid?
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd zelf maken hier op het forum staat er een mooie uitleg over dus dat help ook al. |
|
|||
|
|||
Ik ben vanavond nog even bezig geweest
heb bijna alle gaatjes dicht gelast alleen die van het slot niet, het trekken viel best mee van de week hem even schuren en plamuren. Hier het plaatje bij het praatje. Voor. Na. |
|
|||
|
|||
Vandaag op het werk nog even tijd gevonden om met het spruitstuk
voor de carbs te beginnen. Hierbij de fotos Aftekenen Eerste gaatjes boren Gaten verder uitfrezen Eind resultaat van de werkdag |