|
||||
|
||||
Vandaag gebeld door Hans Dales, de auto is te oud
Hij had nog wel een schuifdakje in de aanbieding , heb ik voor bedankt! Helaas stopt deze weg....
|
||||
|
||||
gewoon een van een cabrio er in zetten.
|
|
|||
|
|||
heeft reinders (emmen) niks liggen die had eerdre mk1 met airco ook (amerkaans)
ik vraag me wel af wat een airco in een cabrio moet doen.... koelen ik zou zeggen dak er af snap ook dat jij het in een normale mk1 wil bouwen
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem is wel dat het allemaal oude spullen zijn. Straks ben ik een 1000 verder en klapt het er na een maand weer uit.... Toch eens rustig verder zoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Reinders ken ik niet, is dat een handelaar? Toch is ook een cabrio wel eens te warm, vooral in de stad kun je er aardig uit bakken! Heel soms doe ik dan ook mijn dak dicht en de airco aan
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon de dingen wat je nieuwe moet hebben kopen bij vw. rest al kagel zelf kan wel 2e hans. |
|
|||
|
|||
reinders is handelaar ja..
heb veel maar man komt afspraak niet 1 2 3 na als die wat van jou moet kopen bijvbeeld
|
||||
|
||||
Quote:
Afspraken die hij niet nakomt? Wat voor afspraken? |
|
|||
|
|||
Quote:
Staat er toch bij wat voor afspraken Koop afspraak..... als die een auto van je koopt door de telefoon en vervolgens niet meer komt opdagen
|
||||
|
||||
Hmm... apart. Wat voor auto was dat dan?
Verhaal komt me namelijk niet zo bekend voor, raar. |
|
|||
|
|||
waarom zou jij het moeten weten dan.......
tenzij je het zelf bent dan zal ik maar is goed na denken Neemt trouwens niet weg dat er mooi spul staat hoor bij reinders
|
|||
|
|||
bovenstaande is opgelost