|
|||
|
|||
@rene: zou je ff willen controleren wat daar bij zit dan?
en die FK set is idd mooi ja, maar minder stug als supersport heb ik gehoord... |
|
|||
|
|||
Stuiteren ga je toch! Fk of Supersport comfort= door de plee! maar dat geeft niets want je stuitert in een GOLF!
|
||||
|
||||
Quote:
comfort is voor mietjes!
|
||||
|
||||
SuperSport wordt volgens mij steeds minder aangeboden...
Ben binnenkort weer een setje nodig...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
@Matheo
|
||||
|
||||
Ik ben dus ook een setje nodig, daarom startte ik deze topic... als iemand wat gaat halen oid misschien kunnen we samen dan wat regelen? misschien krijgen we korting ofzo? naja hou me mr op de hoogte
Groeten Bastiaan |
|
||||
|
||||
Maar heb het wel netjes geregeld toch....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
zeker tommy zeker, daarom klaag ik ook niet!! kan gebeuren toch? zo ben ik zelf ook dat weet je
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee jammer chris, ik zei tussen de 300 en 500 euro..... Zat ik toch goed! Mag ik jou nu spanken? |
|
||||
|
||||
Oke Mellyville, ik heb je toegevoegd op msn
gr bastiaan |
|
|||
|
|||
allemaal spr leuk
Weet er iemand miss ook waar ik die in belgie goed koper kan krijgen zo'n schroefsetje Want -6 veren is niet alles Zo lijkt ie nog steed op een jeep ; ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb pas een Supersport setje voor een vriend besteld bij Van de Welk in Doornenburg (GLD), kost een kleine € 500 en dat is idd een goede deal! Gewoon netjes verlaagd, kan best laag met toch nog iets wat je comfort kunt noemen. http://home-2.worldonline.nl/~welk/ Huibert |
|
||||
|
||||
ik heb H&R onder mijn golf 1 zitten heeft me wel € 996,- gekost
maar ja heb er zat plezier van whahahha... ik vind het super stuitert goed...
|
||||
|
||||
Quote:
zoveel geef ik nog niet eens aan een auto uit...
|
||||
|
||||
ik heb zelf een set van FK onder mijn golfje 1 en heb er erg veel schik mee,en als de rebound demping lekker strak staat afgesteld en je gaat "strak" de bocht om dan duurt het ff voordat je wieltje achter het asfalt weer raakt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een supersport schroefset onde mijn VR6, gekocht in Essen voor 350 Euro!! das pas een mooie prijs, en dat is dus ook nog eens een set met hogere aslast.
stuitert super
|
||||
|
||||
nee hehehehhe mijn golf heeft ook maar € 500,- gekost :p
is nu wel iets meer waard maar me schroefset was idd duurder als de auto zelf...
|
||||
|
||||
ik wil straks ook een schroefsetje(supersport) aanschaffen voor mijn mk1 maar hoe zit dat met bestellen via dat ebay in duitsland?
21 euro verzendkosten is dat dan onder rembours of gaat dat met creditcard? en ik neem aan dat dat wel bedrijven zijn met een achtergrond zoals adres of internetsite? |
|
||||
|
||||
Zijn er ook mensen die al een jaar of twee met een Supersport setje rijden. Ik ben namelijk bang dat de levensduur van zo'n set niet zo lang is.
|
||||
|
||||
Sixpack heeft er een tijd op rond getuft of was dat een nog onbekender merk ?
|