|
|||
|
|||
Quote:
oke, dat moet wel goed komen! bedankt roy |
|
|||
|
|||
zo alles aangesloten en gestrart, hij doet het weer!!
alleen er is nog een probleem, hij wil niet stationair lopen... alleen met standje 1 van de shoke.. heb toch nog het een en ander nagekeken: -kleppen -ontsteking -vacuumslang -rubber van de carb.. valse lucht?! ook met het draaien aan de stationairschoef merk ik weinig verschil in toeren?! tevens word hij ook erg snel warm en staat er best veel spanning op de koelslang die naar de termostaat gaat... maar weten jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen? verder loopt hij wel goed als hij maar op toeren blijft... alvast bedankt! en het is super om weer na lange tijd te rijden in de jetta! en dan ook nog met dit weer!! groet roy nog wat foto's: even wassen na al die weken stof! Last edited by Kessels : 24-04-2011 at 20:21. |
|
|||
|
|||
na een aantal weken zoeken heb ik dan het probleem gevonden!
het was de o-ring om de co-schoef van de carb die kapot was.. vervangen en loopt perfect! groet roy |
|
||||
|
||||
Mooi om te horen Roy, super voor je.
En nu veel rij plezier. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Super weer een nette Jetta gered
|
|
|||
|
|||
volgens mij een week of 2 geleden gespot tussen maaseik en roosteren .....
|
|
|||
|
|||
Met het mooie weer even een paar pics geknipt!
groet Roy |
|
||||
|
||||
Leuke Jetta! Nog veel last van roest? Hij lijkt zo op de foto's erg hard .
|
|||
|
|||
sander-ja: weinig last van, is erg hard idd.
roy |
|
|||
|
|||
Gaaf ding man!
|
||||
|
||||
En vandaag gespot in Horn
Roy, ik vind dat je alles heel netjes hebt gedaan en gedocumenteerd. Mijn clompimenten . Mooi dat je ook al de eerste storing hebt opgelost van het stationair draaien. Veel plezier met je "ride" PS. Vanwaar deze motorkap in de niet grijze kleur
|
|||
|
|||
bedankt!
ja kwam gister van kamptraining af denk ik. ik heb de orginele kap nog staan. dus het is een beetje voor de variatie groet Roy Quote:
|
|
|||
|
|||
altijd mooi als een blok onder handen wordt genomen
|