![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben helaas in Oostenrijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Onze club gaat dus ik ga ook mee met de kever. Hopelijk blijft het droog, vorig jaar wast een behoorlijke nat
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij word het weer gezellig!
|
|
||||
|
||||
![]() Ook maar weer eens kijken, was vorig jaar ook wel gezellig
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zie u daar bugs we rijden om 9uur bij mij thuis weg..
|
||||
|
||||
![]() zo , zal er helaas toch zelf niet bij zijn ook al is het maar 15kmvan de deur
achja volgend jaar nog een poging ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo! Wij zijn er klaar voor, tot morgen! Hopen op goed weer
Golf 1 1978. 1,9 8v DX op 40mm webers ![]() Last edited by TimMK1 : 04-06-2011 at 21:58. |
|
||||
|
||||
![]() zo! Wij zijn er klaar voor, tot morgen! Hopen op goed weer
|
||||
|
||||
![]() ik ben morgen ook van de partij. hopelijk is het weerbericht fout want ziet er anders niet zo goed uit. maar dat mag uitteraard de pret niet bederven he
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de Audi gewassen, raampjes gedaan, getankt en klaar voor retro mania. Gisteravond de Audi opgehaald alvast bij huis gezet, vanochtend werd ik wakker door de regen en onweer. Om 8uur wilde ik vertrekken en kwam al 2 keer in een hoosbui met onweer. Toen had ik de pest er in en heb de Audi maar weer terug gebracht naar de stalling
![]() |
|
||||
|
||||
![]() We gaan hier verder: http://www.volksforum.com/forum/sho...257#post1135257
|