|
||||
|
||||
Nette Golf! Zwart staat de mk2 toch erg goed! Eerst vond ik de velgen niet zo bijzonder, maar dat antraciet is toch erg strak.
Alleen mag ie nog wel wat lager
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel! Ja mag inderdaad nog wel wat lager, binnenkort maar eens gaan kijken voor de schroefset. low and slow, nu nog dan |
|
||||
|
||||
ziet er echt mooi uit zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel! |
|
|||
|
|||
Net golfje zo
Leuk werk hea dat schuren en polijsten van de velgranden |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! En ja inderdaad dat is echt heerlijk werk! Het is helaas nog niet perfect want je ziet nog schuurkrasjes in de rand.\ Dus komende winter gaan de velgjes naar de parelstraler en worden ze daarna gecoat |
|
||||
|
||||
Quote:
als ze van RH waren stond er RH in de rand waar ook de rest van je maten staat. Ik heb hier echte RH Classic velgen liggen. De verschillen kun je wel zien. De originele zijn idd vrij zeldzaam, maar kunnen daarom ook voor behoorlijke prijzen te koop staan. Jouwe zijn replicatjes of varianten ervan. Maar vrijwel net zo leuk. Ik heb ze alleen met ET37 en die kom je echt nouwelijks tegen van RH zelf. Hoe lang ben je bezig geweest met het schuren en polijsten? en wat ben je er aan kwijt geweest qua materialen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ah kijk eens aan, wat research is altijd handig. Ik heb er ongeveer 2 weken over gedaan en dan telkens een middag of s'avonds eraan gaan schuren. Materiaal: Veel schuurpapier Belgom, doeken, polijstborstel. 2x motip grondlak, 2 x motip basislak en 2 x motip blanke lak. Heb er veel werk in gestoken alleen vind ik het nog niet perfect maar zeker weten wel mooi! Ben van plan om de velgen in de winter te laten stralen en het hart te laten coaten. Dan blijven ze ook lang goed en krijg je de rand zonder schuurkrasjes hoogglans gepolijst. Dankje voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Een vraagje mannen!
Ik kan een 1.8 16v kr kopen van mn baas. Nou weet hij niet wat hij er voor moet vragen en wat t waard is, ik weet ook niet wat ik er voor moet geven. Het gaat om het losse blok zonder bak en ecu maar met kabelboom. Denk wel dat ik het blok voor een vriendenprijsje mag hebben, wat natuurlijk zeer mooi zou zijn! Nou ik hoor t wel |
|
||||
|
||||
Update!
Heb deze vrijdag een schroefset gehaald en gisteren gemonteerd!
Ik heb mijn triple s setje bij VPC autosport in buchten gehaald en ben er zeer tevreden over, ben alleen minder tevreden met mijn bandenmaat... Naja ik heb in iedergeval voor eurosunday mijn schroefset eronder! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi laten liggen , er worden hier genoeg GTI `s gesloopt en dan heb je alles er bij Prijzen voor een complete motor met bak etc. liggen hier rond de 250 tot 300 euro. Alles er los bij kopen wordt een dure geschiedenis .
|
||||
|
||||
wat voor bandenmaat heb je er dan opliggen?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nu 195 50 15 op 7j liggen, en ik raak continu mijn wielkuiprandjes... Deze week maar even aanpassen dan |
|
||||
|
||||
met wat vertraging, maar je stickers zijn op de post.
|
||||
|
||||
Quote:
Aah kijk eens, Hoop dat ik ze voor eurosunday heb maar dat zal wel goedkomen! Thanks |
|
||||
|
||||
met die bandenmaat aanlopen? Komt waarschijnlijk door de ongunstige ET waarde. Kun je helaas niet zoveel aan doen, op wielrandjes kloppen/rollen of een andere bandenmaat na dan.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mn wielen komen erg ver naar buiten, dat is juist wat er best mooi aan is. Ga deze maand 165 50 15 bandjes halen en mn wielrandjes wat aanpassen dan moet dat wel goedkomen |
|
||||
|
||||
165/50/15 op 7J? dat rijdt voor geen meter. En de draagkracht van je band is veel minder. Ligt best wel getrokken! Wat voor merk was je van plan?
ik heb 195/40/16 gehad op me vorige auto, daar zaten dure dunlop sp9000 op. Die waren nog niet op, maar 1 van de banden had totaal geen draagkracht meer omdat ze getrokken stonden.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja weet dat dat erg getrokken staat, maar dat is juist mooi. Een vriend van mij heeft ook 165 50 15 op 7J en dat rijdt nog gewoon normaal hoor. En staat harstikke mooi! |
|
||||
|
||||
Ach niet aanstellen ik had 165-45-15 op 8J dat ging perfect. Alleen op 8.5J paste dat niet.
Rijden ging perfect kon gewoon een klaverblad met 120Kmh pakken en nog in blijven sturen ook gewoon met Nangkang en 148Pk op de wielen dus niet zeuren over draagkracht of wat dan ook. Nu rij ik met 155-55-14 op 8J en heb ook nergens last van, moet alleen 1 keer in de twee weken mijn banden checken op druk meer niet. Gr Ronnie en ben een benieuwd naar foto's van die wagen van je.