|
||||
|
||||
er stonden wel heel wat dikke VAG-wagens tussen ook hoor ik post morgen wel even mijn foto's
|
|
||||
|
||||
Stond wel leuk spul tussen hoor..
|
||||
|
||||
Die Zwarte Mercedes E-Klasse W210 is erg knap!
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik mij volledig bij aan,paar jaar geleden reed er ook een bijna elk weekend een over de nordschleife (had er altijd behoorlijk gang in). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ook leuk.
|
||||
|
||||
WOW die beamer is wel een toffe bak.
Doet me denken aan mijn 2e auto die ik ooit kocht ,zelfde model 318i. Total los gereden vol in een opel senator die niet snel genoeg optrok voor het rode stoplicht toen het groen werd. Kan ook zijn dat ik te laat remde met nat weer Last edited by classic-edition : 27-03-2011 at 22:01. |
|
|||
|
|||
wij zijn ook geweest na een uur in de file te staan voor binnenkomen
Stond troep tussen maar ook hele dikke dingen |
|
||||
|
||||
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 28-03-2011 at 12:52. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Tja wat zullen we er van zeggen... Lang moeten wachten, ben je er eindelijk moet je boven staan, niet erg scheen het zonnetje teminsten. Maar overal vond ik het een slechte meet. Veel vliegtuigen met terring muziek en een organisatie die ver te zoeken was, achja weten we da we volgend jaar niet meer hoeven te gaan
|
||||
|
||||
ik snap ook niet waarom de organisatie een reglement uitdeelt aan de ingang en er dan niet op ingrijpt wanneer mensen zich er toch niet aan houden ik hoorde niet anders dan boenk boenk muziek en alarmen die afgingen door de boenk boenk muziek.
Of mensen die er kabaal staan maken met hun uitlaat. achja dat ze niet alles kunnen in het oog houden snap ik wel maar een klein beetje slectie aan de ingang kan toch wel zodat er geen wagen zoals die mazda en corsa binnen komen en er daardoor een dikke bak boven moet staan. |
|
||||
|
||||
Idd Hell On Wheels ...
|
|
|||
|
|||
Op diverse internet forums wordt er erg positief gesproken over Heaven on Wheels, de opkomst, sfeer en met name het hoge aantal showwagens bracht dit waarschijnlijk tot de beste HOW ooit. Aan een deel hebben we niet genoeg om alles te coveren. Deel twee komt van Stephan van der Ark en er zullen nog meer delen volgen! De hele feature staat op http://www.rpmvision.nl/features/117/how-8-part-1. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gelukkig waren meerdere fotografen van RPM Vision aanwezig op een event als dit; om het te coveren in je eentje zou je het niet redden op één dag. Naast Ronald en Stephan was ook Tom van Meersche van de partij om te speuren naar de beste nieuwtjes op Heaven on Wheels... De hele feature staat op http://www.rpmvision.nl/features/119/how-8-part-2. |
|
|||
|
|||
Om het hemel op aarde af te ronden voor de exclusieve tuner fanaten brengen we nog een derde deel over de achtste editie van Heaven On Wheels. Het duurdere segment auto's werd verder aangedikt met passende velgen en een verlaging waar je vaak bang van werd. Toch verzamelen de eigenaren zich ieder jaar om hun passie te delen tijdens dit event. De hele feature staat op http://www.rpmvision.nl/features/12...n-wheels-part-3. |
|
|||
|
|||
Iemand toevallig foto's van mijn blauwe Volf 5 deurs met Porsche c2's?
Stond boven naast een blauwe gecleanede lupo op porsche teledials! Weet iemand misschien van wie die golf mk2 met gele koplampen en Mini Cooper velgen eronder was, deze stond ook boven! Erg net wagentje, nog even met die jongen gepraat! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
gaat toch eigenlijk wel te ver he. ik heb deze wagen binnen zien komen. de bestuurder was een knulletje van 18 met zijn 16 jarige vriendin als bijrijder. hoorde later dat de TE dikke A6 avant die voor hem reed van papa was. wat doen we toch verkeerd overigens wel echt een super dikke wagen!! respect