|
|||
|
|||
Quote:
Ik neem aan dat dit sarcasme is t.a.v. De tape mocht dit niet het geval zijn dan even het volgende... 1)In mijn auto vriest het niet tenminste met onze afgelopen winter niet en zeker niet op die locatie waar het koppelstuk zich bevind boven dien staat de auto overdekt naast een warm huis dus de ruiten bevriezen niet eens... 2) er zit antivries in tot -40 3) en wel het meest belangrijk water ofwel oplossingen met water zijn niet! Compressibel dwz als 1 stuk van de leiding bevriest en dus uitzet wordt niet de rest inelkaar gedrukt en neemt de druk hiermee op een andete plek niet toe! Zodoende de leiding bij het ijs scheurt en niet het koppelstuk uitelkaar klikt tis maar dat je t weet ;-) verzonden van galaxy s
|
||||
|
||||
De slang was niet geknapt.. het koppelstuk was losgeschoten.. er gaat altijd onverdunde antivries in. Nog één vraagje: moet de sproeikop meedraaien met de wisser? Hij heeft het zolang niet gedaan dat ik het niet meer weet..
|
|
|||
|
|||
nee .. die kap wat er overheen zit heeft een gleuf erin voor de sproeier,
deze draait de sproeier niet. dit kapje kan je ook open klikken is makkelijker
|
||||
|
||||
Dat kapje heb ik al los gehad, ik heb de sproeikop schoongemaakt en er terug in gedaan, hij draait nu wel mee..hmm das vreemd dan..
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja goed t kan ook zijn dat ik het mis heb.. maar ik dacht zelf van niet
|
|||
|
|||
Quote:
in de meest antivries zit alcohol, als dat nou achter in het sproeierkopje verdampt en het water daar nou bevriest? |
|
|||
|
|||
Quote:
dan zit me sproeikopje dicht voor zo lang het vriest maar knapt mijn koppelstuk niet,
|
|||
|
|||
Quote:
en als je dan gaat sproeien wel denk ik... Daar ging het mij om. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat is inderdaad n interressante kwestie :P gelukkig sproei ik uit principe niet in de winter maar het zou het wel kunnen verklaren want me zus ( die de auto geleend heeft ) doet dat natuurlijk wel :P
|
|||
|
|||
Quote:
hebben we beide wat geleerd |
|
|||
|
|||
hehe juist !