|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is anders zo klaar EDIT: Trouwens monark, dit is toch ook die zeldzame 7 zits uitvoering? Anders heb jij er immers niets aan als dayly.. |
|
||||
|
||||
Supergave auto pieter, ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vrees dat ik op weinig hulp en enthausiaste kan rekenen als ik mijn syncro er onderweg ga slopen........ ze verklaren mij nu soms al voor gek......maar dan helemaal |
|
||||
|
||||
Nette wagen Pieter!
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee joh dit is de 6 zits uitvoering dan moet hilda maar thuisblijven
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Of toch weer de vrouw om de auto vragen |
|
||||
|
||||
als pieter er niet meer om hoeft te vragen betekent dat dat ze hem zelf tot er beschikking heeft....ik zeg gewoon erachteraan hobbelen.
|
|||
|
|||
Quote:
Kan ook Gerben......bijkomend voordeel is dat Pieter dan ook nog wel ff kan ''oefenen'' om zijn eigen daily ook vol te krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
wie de vrouw lief heeft laat ze thuis
|
||||
|
||||
Quote:
dan heb ik ook weer het gevoel dat ik de baas ben thuis met een eigen auto
|
||||
|
||||
Quote:
ik hoef na 5 kinderen toch niet meer te oefenen guido, en ik heb ook al gezegd dat ik geen kinderen meer bij hilda wil gr pieter.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal het er straks even met hilda over hebben... Kijken hoe dat gaat! |
|
|||
|
|||
She was not happy with it..... :P
Tis pieter dat ik geen 5 kinders in mijn huis kwijt kan anders was het vannacht alleen slapen :P |
|
||||
|
||||
Quote:
dit heb ik gekregen maar weer even ontopic wat vindje van de fox....jij als audi kenner
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moet zeggen dat ik het een zeer excentrieke audi vind, met een heleboel vreemdigheden wat betreft audi's doorsnee producten. Wanneer ik hem vergelijk met een andere audi zie ik maar weinig overeenkomsten, en zeker de motor komt weinig voor in een audi. Daarnaast vind ik de kleur nogal afsteken bij de kleur wielen, maar dat zal jij vast gaan oplossen. Over het algemeen mag ik toch wel zeggen dat dit gewoon een zeer zeer degelijk gebouwde auto is, en zeer zeldzaam in de staat zoals hij hier staat. Ik denk dan ook dat deze auto ongeveer 50 euro opleverd in de verkoop. Dat komt omdat het een replica is van de volkswagen santana, en die zijn niet zo zeldzaam. (zo dat was ff het tussen kut en kind tv programma ) \ VETTE BAK Natuurlijk Kachelradiateur wel heel? |
|
||||
|
||||
ja wat moet ik hier nu weer op verzinnen
maar ben blij dat je de fox mooi vind
|
||||
|
||||
hout op de zijkant!
|
||||
|
||||
hout folie of planken
ik weet nog niet wat ik ga doen ik denk de orginele gte striping er op of houten folie maar dat moet ik eerst even zien in een fotoshopje hoe dat gaat staan. maar bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
wie maakt er even een shopje met hout op de zijkant