|
|||
|
|||
Quote:
Dat mag je zelf uitzoeken, want ik ben de persoon die er geen verstand van heb . |
|
||||
|
||||
Tering...hoe oud zijn jullie?
|
|||
|
|||
Quote:
Oud genoeg Kan ook netjes antwoord geven hoor, maar als ik eerst voor van alles uit gemaakt wordt terwijl ik gewoon netjes antwoord geeft wordt ik er ook een beetje simpel van En dan laat ik mijn mening ook even weten Last edited by Spierings : 09-03-2011 at 19:44. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
en misschien vind ik het wel een sport/hobby om iets te repareren dan zo maar vervangen.
en het is al een paar jaar stuk dus ik heb wel even de tijd om naar een andere/goedkopere oplossing te zoeken. ik hoorde dat het slot in het portier rond de 100 euro koste. ik heb 5 deuren dus dat kan nog wel oplopen. kost zo'n micro ding 5 euro dan kan ik dus wel wat geld besparen. ik blijf wel een echte hollander
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de portierensloten zitten ze echt in het slot, hier is zoizo niet eenvoudig bij te komen zonder hem helemaal uit elkaar te slopen. Als je deze wilt repareren zou ik kijken of je niet een kapotte aan kan komen, deze worden vaak toch weg gegooit. Dat ze wel eens kapot gaan kan wel kloppen, heb zelf een toledo en daar zijn ze ook echt waardeloos. Onlangs de bestuurders deur vervangen echter overige 3 zijn ook niet 100% maar zolang de cv niet werkt doe ik hier niks aan. |
|
||||
|
||||
Even off-topic: mijn kofferbakslotmicroschakelaar (hehehe) werkt nog wel, echter beide portierslotmicroschakelaars (hehehe x2) niet meer.
Wie kan, én wil ze (indien mogelijk) voor me repareren? Het gaat puur om het werken van de binnenverlichting etc, en dan vind ik 300 euro ex montage voor 2 complete sloten erg veel geld. Thanks!