|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Binnenkort even een ander grilletje tjekken voor de F&I..
Toch maar zonder rode bies. Lkkr OEM |
|
|||
|
|||
GTI hoor met Rode Bies Jarno.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is toch met rode bies geworden! Een G60 nog wel.. Ik wist nooit dat er verschil in zat maar het VW embleem is chroom en de verstralers zijn voorzien van andere glaasjes.. Iets helderder ofzo? Ik heb dus wel het VW embleem verwisseld voor een zwarte Ik ben er blij mee! |
|
||||
|
||||
Heren,
In het vorige topic hebben we vaak genoeg gewaarschuwd. Blijkbaar is het niet mogelijk om on-topic te blijven. Deze thread gaat nu voor 48h dicht.
|
|||
|
|||
Topic weer geopend (thanks Hans )
We kunnen weer posten,waar dit topic voor opgestart is zoals ik in de beginpost al aangegeven heb.hierbij nogmaals Voor de Golf Fire&Ice eigenaren alhier op het forum een topic om bijv: -Je eigen Fire&Ice te laten zien -info -onderdelen -vragen -aangeboden Golf Fire&Ice onderdelen/interieur en/of voertuigen te posten -meetingverslagen mbt het Fire&Ice gedeelte -eigenaren van een Fire&Ice op te lijnen alhier op het forum -je eigen Fire&Ice te koop aan te bieden bij liefhebbers hier op het forum -je een Fire&Ice hebt gehad,en weer naar deze auto op zoek bent. -als je een Fire&Ice weet te staan,maar degene zit niet op dit forum -en uiteraard als je op zoek bent naar een Fire&Ice,en/of andere vragen hebt op dit gebied ,en dit wil delen hier op het forum etc.... we gaan weer verder. vr.gr Guido |
|
|||
|
|||
http://auto-onderdelen.marktplaats....gdxw%3D%3D&df=1
wegens niet komen van het halen van het interieur weer te koop. en heb aan 1 setje wel genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
Vallen die matten ook onder het interieur? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee sorry zijn niet te koop.komen weer in mijn andere fire and ice
|
||||
|
||||
Quote:
Guido, Hoe zit dat nou.. Een Fire&Ice heeft van origine geen rode bies op de grill. Maar nu zijn er verschillende types onder de Fire&Ice.. Zoals een GTD,GL en uiteraad GTI. Nu lijkt het mij niet meer dan logisch dat een GTI Fire&Ice een rode bies heeft mede ook om de rode GTI emblemen in de dunne lijsten.. Correct me if i'am wrong.. |
|
|||
|
|||
Quote:
post anders ff wat foto's Ruurd... |
|
|||
|
|||
Quote:
De Golf Fire&Ice is uitgebracht in 1.8 i 1.8 GTI 8 én 16v (die laatsten wat ik weet slechts 174 stuks! ) 1.8 GTI G60 (slecht iets van 70 stuks gebouwd!) 1.8 GTD (ook errug weinig,exacte aantallen weet ik niet?) de meeste F&I waren dus de ''standaard'' 1.8 i versies alle MkII GTI versie's (de MK1 is er mee begonnen) hadden een rode bies om de grille,de Fire&Ice GTI versie's schijnen dit weer NIET origineel af fabriek te hebben,helemaal zeker weten doe ik het niet.maar in de folder staat van NIET. Maar persoonlijk vind ik dat een MkII GTI gewoon altijd een rode bies om de grille moet hebben Alle MkII GTI's hebben het embleem in de deurlijsten wel rood! dat maakt niet uit of het een ''Edition'' is Correct me also when I am wrong |
|
|||
|
|||
appart F&I interieur voor de liefhebber
|
|
||||
|
||||
Quote:
Juist ja. I agree |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Rode rand -> extra detail = mooi. Last edited by KJ-Golf : 11-04-2011 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Mijn F&I bijna klaar voor de meeting
En heb een bod gedaan op het half-lederen interieur
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 22-04-2011 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Tevens bij mij nog een F&I mattenset te koop!
40 Euro (weet het,is een beetje vies) Ik neem de set mee op 1 mei