|
|||
|
|||
jerry jongen
als ik deze week tijd heb om de banden eraf te halen neem ik ze zaterdag mee alvast bedankt en tot zaterdag gr rob |
|
|||
|
|||
foto's van mijn caddy en golf
|
|
|||
|
|||
nou heeft die gister fotos van de rally gemaakt staan ze er nog nie op!!
|
|||
|
|||
luie donder
ja maar volgens mijn is die rob niet zo snel
|
|
|||
|
|||
rallye foto's
kiek eens zijn geen mooie plaatjes maar het is in iedergeval wat |
|
|||
|
|||
update
ik was maar eens opzoek gegaan naar mistlampen voor de rallye omdat er bij mij 1 kapot is en kreeg vrij snel een berichtje van ruud dat hij nog een setje had liggen
deze dus maar meteen gekocht(ruud bedankt) nu nog een paar dagen wachten en kan de rallye eindelijk mijn kant op dit kon eerder nog niet omdat ik geen ruimte meer had en aan het verhuizen ben van de week heb ik dus weer ruimte en meteen maar beginnen hou jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
rallye golf
nou mensen vandaag was het zover de rallye staat bij mij thuis
ben natuurlijk meteen eens gaan kijken of ik hem aan het lopen kon krijgen en na een half uur en wat draden aansluiten liep hij inderdaad!!! de eigenaar voor arie was er niet echt zuinig mee geweest moet ik wel vertellen alles op en rond de motor is zwaar mishandeld zo erg zelfs dat er een vriesdop uit ligt en dus steeds al zijn koel water verliest koppaking zelf is ook lek en de slang van de inlaat lekt ook omdat de dumpvalve er op een beun manier op zit maar goed ik zou toch het blok aanpakken maar ik weet nu in iedergeval dat ik geen storingen heb in de bekabeling wel heeft de abs een storing we hebben de auto ook maar eens gewassen en hij kwam er erg goed onder vandaan beter zelfs dan ik had gedacht foto post ik morgen |
|
|||
|
|||
Mooi dat de Rallye thuis staat,en goed om te weten wat er allemaal aan gedaan is en aan mankeerd,..........is te doe als ik dit zo lees....
maar..........gaat 1 Mei Lukken Rob......... gr; Guido |
|
||||
|
||||
maak eens een foto van die sticker op t raam, das een oude van HG trading volgens mij.
staat iets van : at 200mph you have no friends oid
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga zeker mijn best doen om hem af te krijgen voor die meeting
al met al valt het best mee maar het moet toch even gedaan worden en je weet maar nooit wat voor ellende je nog meer tegen komt |
|
|||
|
|||
Quote:
Ziet er goed uit Rob!! Quote:
Klinkt goed Quote:
is niet interessant! Dr af met die f*cking sticker!! op een Rallye hoort maar 1 sticker te zitten,en dat is onder op het achterste zijpaneel t'is veel interessanter om hem (eerst motorisch) klaar te krijgen voor 1 Mei Richard |
|
|||
|
|||
Quote:
ja had eens opgezocht wat voor het bedrijf het was en zoals ik het hier en daar las was het niet veel goeds maar dat is ook wel te zien onder de kap trouwens |
|
|||
|
|||
beste mensen
de auto kan er helaas 1 mei niet bij zijn op de meeting want ik heb nog meerdere mankamenten gevonden en heb nu besloten om de motor en bak toch maar klaar te gaan maken want hij moet natuurlijk wel normaal rijden en ik hou gewoon van netjes en goed 16 mei wordt de auto getakseerd voor de verzekering en haal hem daana uitelkaar foto's daarvan zal ik dan posten |
|
|||
|
|||
Quote:
Jammer dat je a.s Zondag niet aanwezig kunt zijn met je Rallye Rob Maar je komt toch wel ff kijken dan ... Goed bezig door hem dan motorisch iig helemaal maar klaar te gaan maken,en het ALLERBELANGRIJKSTE hem iig te laten taxeren! |
|
||||
|
||||
hee die rob! leuke rij autos de caddy is me wel bekent ben een aantal keer bij arie geweest en zal vast nog wel een aantal keer verschijnen!
succes met de rally groet john
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Dank je john en zie je vast snel bij arie of op een vw meeting
De taxatie vind ik wel belangrijk ja voordat je het weet heb je niks meer Ik ben op 1 mei zeker op de meeting te vinden neem dan alleen mijn caddy mee:p Hoop dat ik de rallye in julli goed rijdend te hebben en hoop dan dat ik snel op een dikke vw meeting kan staan en wat natuurlijk het belangrijkste is een lekker stuk kan gaan rijden Ik hou jullie op de Hoogte gr rob |
|
|||
|
|||
jaja het is zover de auto staat op het werk
maandag wordt hij getakseerd en daarna gaat hij uitelkaar foto's volgen dan gr |