![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fles met menggas (Argon/Co2) Reduceerventiel met meters voor op de fles. Slang tussen lasapparaat en reduceer. Je zit dan al gauw aan 600euro. met een cebora 155 (weer als voorbeeld) heb je voor iets meer dan 700euro een komplete lasklare set met alle toebehoren om meteen te kunnen lassen. Ik weet het, het wordt steeds weer wat duurder (nieuw) maar voor die 100euro extra, hoef je niet verder te shoppen. Je hebt dan meteen een transportmiddel waar je je fles op kunt zetten en mee kunt rijden. De bravo Revolution heeft geen wielen en kan ook geen fles op gemonteerd worden, dat moet je dan zelf gaan maken of extra kopen.
|
|||
|
|||
![]() Beste
Ik heb een dergelijk las apparaat gekocht. http://link.marktplaats.nl/431275483 Echt een super apparaat voor het kleine werk, dus geen zwaar constructie werk, je moet er geen 5mm dik staal mee willen lassen, maar voor plaatstaal uiterst geschikt. Ik had een beetje mazzel met mijn eigendomsfles, 35 euro voor een 10 l, Maar je kunt echt voor 300 tot 350 euro een hele degelijke set vinden hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb in een ander topic van een lasforum dit apparaat ook voorbij zien komen. Er zijn erbij die het een goed apparaat vinden, maar ook genoeg die al iskracrap zeggen, oftewel het rommel vinden. Als jij er goed mee kunt lassen is het prima, maar ik vind vier standen te weinig. Verder kan ik er niets over zeggen, omdat ik een ander heb. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ondanks wat ik er van vind, degene uit de link bij marktplaats heeft een zelf aangebouwde euro connect toorts, dat is niet de toorts die je erbij krijgt
![]()