|
|||
|
|||
Ik heb ook staan vechten met het zweet op me voorhoofd
|
|
||||
|
||||
Geloof het of niet er af was al een drama 1 klemmetje bleef gewoon aan de beugel zitten
Maar alles ligt nu bij de coater nu nog een vlecht tang
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Natuurlijk werkt dat . Bij mij was het lastiger op de kop met de auto op een krik
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het werkt, maar moet het klemmetje er niet 180^ gedraaid overheen? Breede gedeelte eerst en dan palletje ombuigen voor borg?
|
||||
|
||||
Zo zat hij origineel niet tenminste origineel laat ik zo zeggen zo zat het bij mij niet.
|
||||
|
||||
Even een hele andere vraag
Doe het hier want het gaat om het zelfde voorwerp Maar zijn die beugels nog ergens nieuw te krijgen. Want bij de dealer zijn ze er niet meer gr
|
||||
|
||||
http://www.clausvonessen.de/pi61/pi35/pd763.html
Ik zou zeggen bespaar je de moeite/geld en neem die lockende RVS (zonder terugslag) clips (3 naast elkaar). Ik heb een dikkere eibach stabi-kit eronder en daar zit het al jaren mee vast.
|
|||
|
|||
Nou ik heb nieuwe beugels besteld toen der tijd met klipjes. Nieuwe powerflex rubbers alles nieuw en gecoat en ook zo geprobeerd als marco deed met een knijptang. Met geen mogelijkheid kreeg ik de schiufjes er op. Wat heb ik gedaan:-) gewoon lipjes aan de beugels gelast en een dikke m10 bout met moer gepakt waarmee ik ze na elkaar toe draai. En er zit nu dus een m10 bout met moer ipv dat klote lipje. Zal morge ff foto maken voor de liefhebbers.