|
||||
|
||||
Dit is Heeeeeeeel mooi!
Grtzzz
|
||||
|
||||
het is ja wat zal ik zeggen...
best leuk om te zien :p zit er weer mooi op Jan... zodra hij de stalling uitkomt kunnen ze eronder... en ik zal van de week effe die 195/45 er's meenemen dan kan je die op de 8J zetten... bedankt weer...
|
||||
|
||||
ja is goed hoor lekker ventje
ga binnenkort maar is an me deuren beginnen.... word toch maar helemaal dicht.... dus dan ken je aan de gang
|
||||
|
||||
mooi hoor!
|
||||
|
||||
hmm, ga die van mij toch maar eens opknappen denk ik als ik dit zo zie, kan toch niet veel mooiers bedenken voor onder mijn autoke
|
||||
|
||||
bedankt he jan...
ik ga 11 april aan me broertje's auto beginnen... heb dan 2 weken vrij denk dat ik wel een paar daagies over hou dan ga ik je deuren doen... volgende week effe de polo schuren??? en mauser opknappen die velgen staat echt wel gaaf...
|
||||
|
||||
weet ik, ze hebben er al onder gezeten maar ik heb er een paar krom gereden (slipte ineesn weg in een bocht met de achterkant ) en die andere zijn ook niet top meer qua randen, ff kijken of ik ze nog ergens kan laten afdraaien en richten. spullen om ze te polijsten heb ik al een half jaar liggen. heb het ook geprobeerd en ziet er super uit! maar tis zoveel werk in de winter... en ik ben ff mee wa anders bezig ook. komt wel goed!
|
||||
|
||||
mmm dat ziet er retestrak uit!!
Quote:
ik wel, kopen?