|
||||
|
||||
Weet iemand trouwens welk type bougies er origineel in een 1.6 horen?
NGK BP6ES? Mvg, |
|
|||
|
|||
Krukastandwiel nog goed vast?
|
|
||||
|
||||
en...? al gestart?
grt |
|
||||
|
||||
nee, de caddy staat momenteel nog steeds bij de garage.
Nog weinig van gehoord... als ik meer weet horen jullie het |
|
||||
|
||||
update:
carburateur was het grootste probleem, moet vervangen worden. Onsteking is ook niet helemaal goed. Ben nu opzoek naar een elektronische ontsteking (zie ook mijn "gevraagd" topic). Als iemand een compleet setje heeft liggen, hoor ik het graag! Groet! |
|
||||
|
||||
Komende week ontvang ik:
- Weber 32/34 DMTL carb. - Electrische ontsteking Hoop dat de 1.6 het een beetje fijn vind |
|
||||
|
||||
De caddy rijd weer
Nadat de ontsteking en de carburateur zijn vervangen liep de caddy zeer netjes, alleen rookte hij nog aardig. Kleppenseals / rubbers zijn vervangen, en rookt nog bijna niet meer. Het uiteindelijke probleem lag dus gedeeltelijk bij de ontsteking en grotendeels bij de carburateur (pierburg!) |
|
||||
|
||||
Om geen nieuw topic te openen doe ik het hier!
Heb zelf ook 1.6 benzine caddy. Ik heb het probleem dat de caddy veel stottert en daarna snel afslaat. Als je wat extra gas geeft met het gaspedaal slaat die niet af. Maar netjes stationair lopen doet die niet. Het volgende heb ik al vervangen: - bougies - bougiekabels - verdeelkap - rotor - benzinefilter - luchtfilter. Waar zou het aan kunnen liggen? Starten doe die altijd heel netjes. Hij slaat wel meteen aan.
|
||||
|
||||
niemand? Is het de moeite waard om de carb uit elkaar te halen en schoon te maken? Is zo iets zelf te doen? Heb zelf enige sleutelkennis maar ben geen doorgewinterde automonteur.
|
|||
|
|||
Wat is de staat van je vacium slangen?? Deze zijn vaak het probleem
Wat voor carb heb je trouwens?
|
||||
|
||||
Heb nog niet gekeken, maar na wat research op het internet heb ik waarschijnlijk een pierburg 2e als ik het goed zeg.