![]() |
|
|||
|
|||
![]() heel apart, maar ik geef je t voordeel van de twijfel
ff kijken hoe t is als ie af is ?????????
|
||||
|
||||
![]() Creatief en wel geinig, al is het natuurlijk onzin dat de frontpanelen niet meer te vinden zijn?!
Koen heeft echter wel een punt: hoe ga je nu de binnenste spatborden en de A-stijlen bereiken? Als het front al slecht is, zullen deze (bekende) aandachtspunten waarschijnlijk ook wel de nodige aandacht nodig hebben? Ben wel benieuwd naar de reacties als je er voor het eerst mee naar een meeting gaat (van de Camaro-club natuurlijk)! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb eerlijk een aantal maanden naar een front gezocht, budget speelt natuurlijk ook mee...
Ik weet nog dat toen ik de derby kocht je de frontjes nog nieuw kon krijgen, maar die voorraad is blijkbaar ook opgeraakt ![]() A stijlen zijn nog bijzonder goed, al lijkt dat misschien niet zo, maar het hele front is te verwijderen, dus met zijpanelen en al Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() even wat foto's van het front voor demontage, hier heb ik de echt rotte plekken afgeslepen
![]() Dit is de basis voor het nieuwe front ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die prijzen :O
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn tjechische kronen
|
||||
|
||||
![]() Kijken of ik je op slechte gedachtes kan brengen:
Is het een idee om de spatborden vanaf het hoogste punt van de wielboog haaks naar je A-stijl af te zagen? Het onderste deel las je vast aan de carrosserie en het bovenste deel las je vast aan de motorkap. Scharnier voorzien aan de voorzijde et voila: flipfront! ![]() (Ja, ik weet het, zo simpel werkt dat niet)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is inderdaad een aantal keren in mij opgekomen, maar ik durfde het niet aan ![]() Was wel heel vet geweest denk ik.... Maar wie weet, ik ben altijd in voor een leuk knutselproject... Binnenkort gaat eerst de moter er uit, dan kan ik goed bekijken wat er mogelijk is |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Sorry voor de crappy foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() What the... dat ding op de motorkap...
Heb je death race gekeken ? :p
|
||||
|
||||
![]() Dat ding op de motorkap heeft naar mijn mening geen porum.
Maar het front begint er wel goed uit te zien vind ik
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat ding op de motor kap heeft functie, er zit een open k&n filter op die anders niet past... Maar dat komt ook wel weer goed, even afwachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoe heb jij dat filter dan liggen? normale plek is aan de bijrijderskant achter de koplamp, en daar is een zee van ruimte!
|
||||
|
||||
![]() Haha vind je aanpak ook wel weer mooi, lekker doen wat je wilt doen.. Ben wel benieuwd wat je hiervan gaat bakken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das bij een NZ en 3F zo. Bij een braadpan (wat er op een Derby is geleverd) kan je er ook een filter gelijk op de carbs zetten ipv de braadpan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jamaarnatuurlijk!! met een beetje kunst en vliegwerk ![]() Ik maak wel even een fotoooootje |
|
||||
|
||||
![]() Okee dat is dan te begrijpen
![]() Ik heb in mijn gatenkaas koekenpan ook een k&n filter zitten, fijne filters zijn het opzich
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis geen amerikaan :S voor een carb kun je ook een aanzuigtraject naar de ruimte achter de koplamp maken. Ziet er een stuk netter uit.
|
||||
|
||||
![]() En ik maar zoeken naar een Derby om er iets leuks van te maken...
Naja, we wachten het eindresultaat nog even af ![]() t nog wel n mooie bak ook ![]() denk ik... |