|
||||
|
||||
jaa....nee word m niet :P dit stuur kan k nog voor 150 euro in de verkoop zetten, en eerst dit stuur (mk3stuur) opgebruiken, en zodra die slijtage gaat vertonen in het leer, naar Boelm.nl brengen, en die bekleed m dan met nieuw leer en brengt meteen de rode stiksels in.
|
||||
|
||||
Zoo we zijn weer 320 km op de teller verder en heb de nodige klussen gedaan, al hadden ik en die kerel wel echt een pechdag vandaag 0_o
Maargoed het is gelukt..! Hier de foto's:
|
||||
|
||||
Ojah, het wijzertje staat weer goed hoor haha :P was even vergeten de 0-stand in de gaten te houden :P
|
||||
|
||||
Update:
Auto staat nu bij de garage, afgelopen weekend begon de dynamo raar te doen (vonken die oversloegen, hoog gierend geluid af en toe) en is er wss iets kapot bij de aandrijfas. Als t goed is krijg ik vanmiddag een telefoontje met wat er stuk is en dus vervangen moet worden en de bijbehorende kosten.
|
||||
|
||||
De golf is er weer! Met de dynamo was gelukkig niets raars aan de hand, functioneerde nog prima, het gierende geluid was afkomstig van de stuurpomp.
Bleek dat er een verkeerde V-snaar op zat, waardoor die verkeerd afsleet,aanliep en dat geluid dus veroorzaakte! Snaartje vervangen voor de goeie maat, en probleem opgelost! Wat betreft de aandrijfas, daar was helemaal nix mis mee, alle ringetjes zaten nog op zn plek zonder slijtage, stang zelf was in orde, homokineten, wiellagers en de stofhoezen waren ook nog prima. En dat getik is nu ook weg. Waarschijnlijk is er gewoon iets onder me auto beland, bleef dat ergens achter hangen wat dat getik veroorzaakte, en is er vanzelf weer afgevallen. Totale kosten: 73 euro! haha
|
||||
|
||||
Hey mensen,
Door recente ontwikkelingen in zeer negatieve zin, ben ik waarschijnlijk alsnog gedwongen de golf 3 te verkopen ... Eerst moet ik overleggen met het thuisfront voor ik dit definitief besluit, ff praten over hoe we er de komende maanden financieel voor gaan staan etc, maar de kans dat me mk3 weg moet is er wel...
|
||||
|
||||
Lekker aan hertog! Goed bier, mooie wagen
|
||||
|
||||
Thanks kerel! En ja hertog en grolsch zijn tog de topmerken naar mijn mening
En wat betreft de auto wegdoen, heb t met moeders overlegd, en zij wilt nu koste wat t kost mij financieel sponseren zodat ik de golf kan houden! Echt wat een mens, wat zou k zonder haar moeten :P Alleen nieuwe updates zullen er voorlopig niet in zitten..dat staat dan allemaal on hold!
|
||||
|
||||
Hey mensen! Na een paar weken stil zijn heb ik vandaag maar een begin gemaakt met de chromen GTI zijlijst emblemen tornado rood te maken!
Stap 1: Beginnen met afplakken Stap 2: Tape wegsnijden aan de randen van de letters Stap 3: Chroom wegschuren met korrel 100,240 en daarna 320 Stap 4: Eerste primer-laag aanbrengen, 2 uur later de 2e laag Tussen de 1ste en 2e primer-laag lichtjes opschuren met korrel 320. Stap 5: Eerste laklaag aanbrengen, morgen de 2e laag
|
||||
|
||||
Dit is het eindresultaat! Het is helaas niet 100% gelijk aan origineel...maar komt er voor mijn doen goed genoeg in de buurt :P
|
||||
|
||||
Jeej! De nieuwe schroefset zit er onder Vanochtend om half 9 had ik hem al naar de garage gebracht met de boodschap dat ie einde van de middag wel klaar zou zijn. Belde vanmiddag om half 5 op of ie al klaar was en dat was ie, dus ik meteen met de bus naar de garage toe..stond ie keurig netjes op de V-Maxx schroefset op 40/40 verlaging, staat nog steeds netjes!
Oh en ook bleek bij demonteren van de wielen dat k een spijker in me linker voorwiel had zitten die hebben ze maar even verwijderd en meteen geplakt. Ook hebben ze de koppeling opnieuw afgesteld voor me. Totaal: 260 euro incl. btw Moet hem nu alleen nog fftjes uitlijnen, kost ook nog even 75 euro...maar hij rijdt nu al heel lekker!