|
||||
|
||||
Op youtube staan er een paar met motorcarbs op een kr is goed te doen
maar dan moet je toch minimaal voor 40mm carbs gaan van een r1 ofzo |
|
|||
|
|||
De keus is gemaakt , het wordt een KR ook iemand hier gevonden die wil helpen met overbouwen, alleen nog niks gehoord over een prijs haha..
Motorcarbs komen er waarschijnlijk ook op! |
|
||||
|
||||
Ja zei ik toch.
Is zeer zeker een leuke ombouw, en erg goed te doen. En met carbs loopt het ook nog beter.
|
||||
|
||||
16v kr rijdt ik nu ook al een paar jaar in als daily en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Wil je altijd zonder geklooi rijden dan zou ik m gewoon op orginele injectie laten lopen eerlijk gezegd.
|
||||
|
||||
effe gebruik maken van dit topic
heb ook een Golje I met een 1100 en ben van plan om er een Polo 6n 1400 carbu motortje in te hangen kan iemand mij vertellen wat ik allemaal juist moet aanpassen en wat verschil er zou zijn qua aanpassingen met een carbu of injectie grtz... |
|
||||
|
||||
polo 6n motor met carburateur?ik denk dat je monopoint injectie bedoelt?of wil je er weer een carburateur ophebben?
ombouw naar injectie is appeltje eitje,vorige motortje in mijn 1.1 was een 1.4 mpi.alleen kabelboompje maken is wat werk,rest plug en play.
|
||||
|
||||
ja de eerste Polo 6n modeletjes hadden nog een carburateur geloof ik
dus de Polo 6n motor zou er zo moeten in passen dan geen steunen herlassen enzo... de 5 bak kan ik dan overzetten en de polo cardans ook of niet ? enkel de kabelboom maken dan thanks voor de info ;-) grtz... |