|
|||
|
|||
Is natuurlijk afhankelijk van verschillende factoren maar 600Nm is wel realistisch toch??
|
||||
|
||||
550nm is voor mij al bewezen, 600nm is voor mij ook een uitdaging.
wil je voor meer zekerheid gaan neem dan aangepast spul,heeft ook weer nadelen. maar goed dan heb je wel meer zekerheid,een opgeblaasde motor omdat erbij 6000 rpm een tandwiel uit je bak breekt is ok niet prettig... maar behalve tandwielen zijn er nog meer onderdelen in de bak die kans hebben op breken. belangrijkste voor je vertanding is dat de lagers goed staan, als je straks een hele dure set koopt/deze zelf inbouwt en je zet te lagers niet goed. kan het makkelijk zijn dat de vertanding nog eerder stuk is dan dat de originele het vol hielden. kun je zelf een bak bouwen? bel anders sp2000 is even.. is een gewone jongen, niets opdringerig. en levert nette spullen,en heeft een hoop gewoon op voorraad.
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 07-02-2011 at 23:00. |
|
||||
|
||||
en wat zijn je plannen nu?
ben wel benieuwd eigenlijk..
|
|||
|
|||
Ben nu met mn bedrijf in een drukke fase beland en moet noodgedwongen mn ideeen weer even in de ijskast zetten
Ben wel nog steeds in dubio wat ik zal doen, gelijk alles in de bak vernieuwen ( voorbereid voor 600NM ) of iemand komt met een alternatief (gebruikt ofzo) Wel in nieuwstaat uiteraard