|
||||
|
||||
Serieus mooie Corrado. Beter ook dat je de camberplates hebt verwijderd.
|
|||
|
|||
thx iedereen voor de reactie!
nieuwe update is ook gearriveerd, de voorste remmen worden vervangen door een setje van een porsche 944 turbo + g60 schijven foto's volgend als ze gemonteerd zijn grtz |
|
||||
|
||||
heerlijk op die velgen! mooie C
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
spijtig genoeg waren de 944 turbo remmen niet echt knap, diameter van de g60 schijf is te klein dus klauw zit niet mooi in het zicht achter de spaken
paar nieuwe foto's nog grtz |
|
||||
|
||||
Echt ontzettend gaaf zo! Nergens last van aanlopende aandrijfassen of iets dergelijks?
|
|||
|
|||
Quote:
rechts loopt de aandrijfas soms aan, stuurstang vroeger ook maar dat is al opgelost nu is het wel zo dat hij op de moment tov de foto's rondom een kleine cm omhoog gedraaid is, om de rit naar Wörthersee (vertrek vanavond) een beetje veilig te houden grtz |
|
||||
|
||||
Oke dan, ben benieuwd of er met een VR6 ook zo laag te rijden is zonder al te grove aanpassingen.
Veel plezier op Worthersee, zal wel veel bekijks trekken.
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat dat normaal gezien wel doenbaar is, randjes in de wielkasten goed plat uitkloppen, smal bandje en klaar mss dat je wel een r32 carter moet steken omdat deze bij vr6 vrij laag komt? thx! ik hoop het, is altijd leuk! grtz |
|
|||
|
|||
Wat een kanon! Super
|
|||
|
|||
Quote:
thx! nog fotootje grtz |
|
|||
|
|||
Mega dikke C!
Heb nog wat foto's van je corrado am see |
|
|||
|
|||
Quote:
aha super! die mag je altijd posten als je wil grtz Nick |
|
|||
|
|||
foto van Wörthersee
grtz |
|
|||
|
|||
nog paar nieuwe fotootjes van de laatste weken...
ondertussen heb ik een voorschot ontvangen op de corrado, zat al tijdje met idee van meer pk en vierwielaandrijving dus hebben we een mooie audi gevonden. Ook ben ik dit weekend op MIVW geweest en gezien dat er meerdere mensen de weg van de oranje US pinkers gekozen hebben en aangezien ik niet graag rondrijdt in een 'dertien in een dozijn'-auto vind ik er vrede in om dit project uit handen te geven, al heb jaren met veel plezier in deze auto gereden! In september komen ze hem ophalen zodat ik er nog paar keer met naar de UK kan (Edition en Players) grtz |
|
||||
|
||||
Hmm, niet verwacht dat je hem weg doet. Vond hem er gister op M.I.V.W. zeer goed uit zien!
|
|||
|
|||
hey heel erg bedankt! had vroeger ook nooit gedacht dat ik dat ging doen maar heb echt zin in iets anders... mss had ik beter een vr6 gekocht dan had dit niet gebeurd is ook omdat op MIVW 4 andere corrado's ongeveer dezelfde look hadden dat ik zeker ben dat ik wil verkopen maar was het zowiezo al een tijdje van plan. Hopelijk ga ik hem niet te hard missen maar die kans zit er wel in natuurlijk...
grtz |
|
||||
|
||||
De look is toch ook zo veranderd.
Al is een nieuw project altijd wel leuk natuurlijk.
|
|||
|
|||
Quote:
ja maar dan moet ik opnieuw geld steken in dezelfde auto, zonder dat ik er iets van terug krijg, ik doe nu al veel verlies op deze auto en heb idd ook wel gewoon zin in iets nieuws grtz |
|
||||
|
||||
Superdikke C, ben nu al erg benieuwd naar je audi!
|