|
||||
|
||||
Leuk ding en lekker vlot wij hebben ook wel eens lopen sporten op de a28
|
|
|||
|
|||
@ vdwal, Nee die wielen zijn verkocht.. kreeg het niet mooi passend met een te hoge ET waarde.. Ben nog wel opzoek naar wat ander.. Nu eerst nog druk met de versnellingsbak die heb ik vanavond onder vandaan geschroefd.
@ ghopmeister, thnx! A28? Ik trek em wel vaak open, dus wanneer was dit? Reed je met jou polo? Sinds vrijdag heb ik een nieuwe 'Daily'.. Niet echt wat voor door de pekel eigenlijk.. Golf uit 1977 1100cc,
Steilheck G40 Last edited by maurice1987 : 18-09-2011 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Coole steilheck! Kan zo'n wolf in schaapskleren wel waarderen
|
||||
|
||||
Quote:
op de terugweg van duitse autodag en ik reed idd met de polo |
|
|||
|
|||
Net dit topic "ontdekt"
Prachtig Steilheckje, qua kleur dan ..... en qua inhoud ook wel
|
|||
|
|||
Ferme steilheck....
Altijd al mooie auto's gevonden...en de G40 is gewoon de motor hiervoor.
|
|||
|
|||
Fototje van de polo bij t rdw.. Dag erna begon het versnellingsbak probleem..
Nadat we de bak uit elkaar hadden gedraaid vonden we een mogelijke oorzaak oud tellerasje teruggevonden! Bij nader inzien bleek ook het asje wat in het differentieel zit gebroken te zijn, en 2 tandwielen daarvan goed beschadigt te zijn. Ik had toevallig de ouwe 4 bak nog liggen, en dat differentieel vergeleken en overgezet! Wist niet of dit zou passen, wel dus.. weet ook niet hoelang t goed gaat.. hij rijd nu iig weer prima Hier een foto van afgelopen donderdag, toen was de auto weer rijklaar.. Dakdrager is btw er weer af, kreeg ik bij mn mk1.. Is eventueel te koop!
|
|||
|
|||
haha wat een sleeper! Heerlijk! Wat kost dat dakrekje en waar woon je?
|
||||
|
||||
Stoere Steilheck!
|
|||
|
|||
Echt een leuk ding
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
|||
|
|||
heel gaaf ding! vond die staaltjes er ook wel leuk onder staan, valt ie helemaal niet op
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt inderdaad, maar de winterbanden liggen nu om die staaltjes.. eigenlijk zouden er een setje Ronal Teddys onder moeten
|
||||
|
||||
Laat ik daar nou een hele tijd 2 setjes van te koop hebben gehad
|
|
|||
|
|||
Dat meen je niet, volgens mij heb ik die matzwarte steilheck van jou weleens gezien op teddys? wat is zon setje zon beetje waard?
|
||||
|
||||
gave Steilheck !!!
|
||||
|
||||
Lekkere sleeper
|
|||
|
|||
Vet Steil'tje! G40 is echt top in zo'n bakje, dat verwacht niemand.
|