|
|||
|
|||
Quote:
dan misschien hier ook vertellen wat de km-stand nu op dit moment is? dus carrosseriekm-ers!
|
||||
|
||||
Das dus goed mogelijk wat je allemaal zegd maar feit blijft wel dat de rest van de auto wel meer dan 3 ton heeft geleden en dat vermeld je er niet bij in je advertentie
ook niet dat er een andere motor inhangt dus in vele ogen bedoelt of onbedoelt ben je niet eerlijk over de auto en krijg je dus zulke reacties gr
|
|||
|
|||
ik snap de reactie´s wel
Ik zal de advertentie wijzigen |
|
||||
|
||||
Ik nie snap nie meer???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het verhaal wordt hoe langer hoe troebeler Er staat in de advertentie een lijst wat er aan gebeurd is en dat is precies hetgene wat eraan moest gebeuren toen ik jou de auto verkocht, nu hangt er ineens een andere motor in, welke dan dus ook een koprevisie heeft gehad?? Bovendien zijn overal rekeningen bij, maar blijkbaar niet van de nieuwe verstuivers en ook niet van de aircopomp. Maar ja, als je aangevallen wordt dat die punten in ieder geval ook aan 310dkm slijtage onderhevig zijn moet je toch wat, om het verhaal van de gewijzigde tellerstand te onderbouwen of niet? Teller is niet teruggezet? Zou je dan een NAP-uitdraai bij de auto willen doen? Of zet je de teller net zo snel terug op de oude stand?? I rest my case, denk dat het verhaal aan duidelijkheid niks te wensen overlaat...
|
|||
|
|||
Quote:
Das een fluitje van een cent Arnaud |
|
|||
|
|||
In een paar dagen van 4400 naar 3750 euro....
Zal toch wel "iets" niet zuiver zijn....... |
|
|||
|
|||
Zonder bbs kost die 3750
BBs los verkocht En nieuwe auto gekocht 2 auto is iets teveel van het goeie |
|
|||
|
|||
Hmmmm dan heb je als ik goed reken deze set BBS voor €650 verkocht ......niet veel voor 18'' BBS RC,gepolijst en wel,en MET 4 x nieuw rubber,
Daar had ik ze ook wel voor over willen nemen ... maar ja ik heb geen enkele reactie gekregen op mijn vraag daarop die ik je 2 dagen geleden gemaild heb via MP....jammer Last edited by Geditionone : 21-01-2011 at 15:29. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
298.000 km
|
|