|
||||
|
||||
hoe ga je je stuur recht zetten? want normaal gebeurd dat bij uitlijnen....
|
|
||||
|
||||
Even laten uitlijnen en het stuur staat weer mooi recht.
Schroefsetje doet het altijd wel goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee op die manier! Gelukkig.. Scheelt me weer werk
|
||||
|
||||
Mijn achterdemper raakt nu de achteras! Moet ik de auto nu omhoog doen? Is er geen andere mogelijkheid om dit op te lossen? Stukje uit de achteras halen is geen optie.
|
||||
|
||||
Welkom in de wereld die laag rijden heet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uitlaatrubbers effe vervangen, die zullen hun beste tijd ook wel al gehad hebben. Zo vreselijk laag ben je nou ook weer niet, dus alleen aan de verlaging ligt 't niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die rubbers zijn aardig uitgerekt zag ik net Ik wil wel nog lager, maar dan hangen de veren los als je de auto opkrikt.. Of maakt dat niet uit onder het rijden? Voor kan die nog 5,5 cm naar beneden en achter nog 3,5 cm!
|
|||
|
|||
Dat maakt met rijden niets uit, mijn beide auto's hebben dat ook. Voor de apk is het wel afkeur.
Dus, naar beneden die handel
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, dus als die apk gekeurd moet worden draai je 'm weer omhoog, zo simpel is het.. Zo net nog 3 nieuwe uitlaatrubbers gemonteerd en tevens 2 uitlaatklemmen. Nieuwe middendemper. (die ander was net een zeef) Uitlaat raakt de achteras gelukkig niet meer, en hang ook weer recht. Morgen gaat de Golf ook naar de uitlijnboer
|
||||
|
||||
Nieuw interieur
Heb gisteren een nieuw interieur gekocht in Ter Apel! Het komt uit een '89 er Golf GTI! Dit zit echt lekker, veel beter als de oude meuk. Deze hebben meer dan 5 jaar op een zolder gestaan, en ze hebben totaal geen slijtage!!!
Foto's: Groeten
|
||||
|
||||
Quote:
Dat maakt alleen iets uit als je hard over drempels gaat vliegen, dat is namelijk zo'n beetje de enige manier hoe je kans maakt de veren los te krijgen. 't Is alleen onmogelijk zo hard over drempels te gaan met een verlaagde auto, dus maak je geen zorgen. Ik rij er al jaren mee, en met mij vele anderen.
|
||||
|
||||
Zoals jullie in een ander topic hebben gelezen is mijn distributieriem geknapt onder het rijden. Dit was natuurlijk erg vervelend. Ik wist dat de riem aan vervanging toe was, maar wou dat doen bij de apk... Alleen ging die eerder kapot.
Dus heb ik vandaag een ander blok opgehaald nu een EZ in plaats van een RF. 160000 gelopen, van 1985, 75pk en het blok is helemaal droog en schoon. Morgen haal ik het andere blok eruit, en pluk alle goede onderdelen er af. Daarna bouw ik de 'nieuwe' er weer in, boel aansluiten etc.. De planning is dat de auto vrijdagmiddag/avond weer rijd! Wish me luck!
|
||||
|
||||
okay,bij deze
wel een leuke golf aan het worden btw,ik zou hem wel ook nog wat laten zakken.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Ja vind je de Golf leuk worden, mooi! De auto kan niet lager met deze standaard wielen, er is ook al een stuk paneel naar buiten gebogen In het het loopvlak van de band zit nu een scheur.. Dat word wielkasten ombuigen
|
||||
|
||||
zou ik niet doen,met het oog op roest...gewoon plattere bandjes erom leggen,dan ga je dubbelop zakken.
|
||||
|
||||
Weer een update!
Vrijdag was de Golf weer klaar, de nieuwe motor zit er al in en loopt erg goed. Motor is erg schoon, vergeleken met de andere.. Versnellingsbak daarintegen is een ander verhaal. Hij wil niet in z'n 1 en moeilijk in z'n 2, dit moet worden afgesteld (staat in vraagbaak) klopt dit? Hier ben je een speciaal tooltje nodig? Nog wat foto's van de inbouw: Ook moet ik nog wat slangetjes vast zetten met tyrips, en alle kabel vast tapen met isolatieband!! De distributieriem van de andere motor is inderdaad geknapt. Daar haar ik de carb, versnellingsbak, dynamo, startmotor en andere bruikbare dingen af. De rest gaat naar het oudijzer
Daily: '99 Golf mk4 Last edited by floris-jan1 : 08-02-2011 at 16:02. |
|
||||
|
||||
De auto heeft ook weer APK!
Eerste keer was ie afkeur, nl: -Uitlaat lekte bij de klemmen -Rechterkoplamp te hoog afgesteld -Linker remslang had droogte scheuren Is nu allemaal verholpen. Daarna opnieuw gekeurd, kreeg de auto een steekproef van het rdw.. Dus opnieuw afkeur, spruitstuklekte, en het roest rond de wielkastranden was te veel.. Meer dan één derde verroest. Dus plaatjes erin gelast, niet super netjes maar goed genoeg voor de APK. Toen eindelijk goed gekeurd!!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd
|
||||
|
||||
Gisteren heb ik de auto weer in de zomermodus gezet. G60 staal er weer onder vandaan, dit waren namelijk mijn winterbanden
Dus nu 13'' dr onder en laag gaan! Is het wat? Groeten Floris
|
||||
|
||||
Dat laag is prima......maar gooi maar gauw die G60 wielen er weer onder.
Dit is geen porum zo. Staat nog wel een setje Porsche C2's te koop hier (liggen vlak bij je in de buurt...)