|
||||
|
||||
Quote:
befkev had toen ook al zijn IV en ik heb hem nu ook |
|
||||
|
||||
Quote:
phat :P Kleine Update; Ik heb inmiddels originele Cruise Control op de TDI, lekker joh! heerlijk cruisen Toen ik bij de BM onderdelenshop was heb ik maar meteen heldere zijknipperlichten erin gezet en ook een V6 4-motion voorspoiler meegenomen (deze zit er ook al op) Ik zal vanavond forumfreak es vragen of ie nog wat foto's maakt. hij wordt stukje bij beetje mooier
|
||||
|
||||
Okey dan goed besug dus. We wachten in spanning op foto's
|
||||
|
||||
fotogeile volksforumerts dat zijn jullie!
|
||||
|
||||
Ik zit al anderhalve maand op heldere zijknipperlichten te wachten. Heb ze besteld bij Heuts automaterialen en die zeggen dat de leverancier niet levert
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jij kunt wel zeggen dat het er allemaal op en inzit, maar we willen het ZIEN Quote:
Waarom rij je niet naar de dealer toe en haal een set originele heldere knippers?? Ben je voor € 13,-- p.s. klaar!
|
||||
|
||||
nette auto.........
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daar kom je nou mee |
|
||||
|
||||
kheb het allemaal gisteravond gezien het zit erop!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt je bestelling afzeggen lijkt me, aangezien ze toch niet geleverd worden?? Dan haal je alsnog originele
|
|||
|
|||
en je kunt ook led zijknipperlichten nemen zien trouwen sook goed uit!!
|
|
||||
|
||||
Nou was niet zo'n gek idee. Was vandaag langs gegaan om te vragen of binnen waren. Nee dus.. Heb ik geannuleerd en naar de dealer gereden.. daar had ik ze meteen en waren zo ook nog 2 euro goedkoper.
Was trouwens 4 dagen feest bij de dealer (Wealer Heerlen). Als je je auto inruilt krijg je 2000 boven op de bovag koerslijst. Heb ff rondgelopen daar maar ze waren wel erg prijzig allemaal. die van mij was daar 50% duurder dan wat ik er voor betaald heb en had ook nog een km stand van 193000. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh nee WEALER HEERLEN.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha doe de groeten aan de manager daar (als hij dat nog is) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geef het een heeeeeeeeel kleine kans, dat hij nog aanwezig is daar....muahahahah
|
|
|||
|
|||
wat hebebn jullie toch tegen die goede man heette die niet roy??
wat heeft die fout gedaan??... |
|
||||
|
||||
Quote:
ja die heet Roy, zakkenwasser flikkerde 3x de hoorn erop toen ik hem belde over dat het spuitwerk niet goed was. Toen mijn pa belde deed hij het nog 1x en daarna durfde hij het niet meer |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet zoiets ook netjes vragen hehe Nou kheb geen idee wie het is.. was aardig druk daar en er liepen wel wat van die gladde verkopers. Ben wel geschrokken van de hoge prijzen van die auto's daar |
|
||||
|
||||
Quote:
PICS!!! en gefeliciteerd
|
||||
|
||||
Quote:
haha Zeg ben jij nogal Keveraddict?! Ik heb een vriend en die heeft een kever cabrio uit 1966. Heeft ie helemaal opgeknapt, maar nu staat die al een tijdje ergens binnen, omdat die gelast moet worden en dan moet alles eruit zeg maar !?!? Weet je geen goed adres beetje low budget |