|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb nog wat fotokes gemaakt seh :p
klik hier voor de foto's |
|
|||
|
|||
Auto vanachter 2 cm verlaagd
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] volgende stap : getrokken banden en nog iets lager |
|
|||
|
|||
Oke ik zie dat het hier al lang geleden is dat ik nog update gedaan heb.
Er is ondertussen veel veranderd. Weitec vering + zender velgen en s-rohr uitlaat, de remtrommels tegen roest behandeld en nog wat kleine prullen. Ook motor nog eens een grondige kuisbeurt gegeven. Zo staat hij er nu bij ( Foto's van volksdub ) Toffe meeting ! Alleen opweg naar huis was het meer zwemmen dan rijden op de autostrade.. grtz |
|
|||
|
|||
Prachtige auto. Niets meer aan doen. Jammer overigens van die opgepijpte velgen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt ! En ja niks meer aan doen alleen mss nog een blauw grijs recaro interieurtje Wat bedoel je juist met die opgepijpte velgen? Grtz |
|
|||
|
|||
Niet lullig bedoeld, ieder zijn smaak, maar ik ga meer voor zo origineel mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja ieder zijn smaak natuurlijk |
|
|||
|
|||
Hopla
grtz |
|
|||
|
|||
nette wagen !!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt ! |
|
|||
|
|||
2tje ziet er goed uit, ook onder de kap is een goed aanzien! een 5drs vind ik helemaal mooi om te zien.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel ! Ik doe men best om hem zo goed mogelijk te onderhouden dus ook onder de kap :p Het is mijn dagelijkse auto dus hij moet altijd klaar staan vr mij :p grtz |
|
|||
|
|||
Ben hier precies al een tijdje niet meer actief geweest.
Ik heb nu zijn golf overgekocht ( ik ben zijn broer ) omdat men broer een andere wagen heeft gekocht maar ik wou dat de golf in de "familie" bleef omdat hij nog veel te goed is ! Er is niet meer zoveel veranderd aan de auto. Heb bumpers met een chromé lijntje gestoken + chromé latjes in de deurklinken. Jammer genoeg is het seizoen bijna op zijn einde dus gaat hij morgen terug in keuring/wintermodus op de Sebrings en een stuk hoger Hier nog wat pics... grtz |
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks man |
|
||||
|
||||
Mooi ding!
|
|||
|
|||
Top man! Helemaal af zo!!
|
|
|||
|
|||
Mooie mk2!!hij lijkt wel een beetje op die van mij ongeveer dezelfde kleur(mijne is iets donkerder van kleur), ook een 5 deurs alleen heb ik het oude type en die van jou is schoner haha :p
Last edited by Ellen__ : 20-10-2012 at 20:51. |
|
|||
|
|||
Dit ziet er heel goed uit, mooie MKII
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |