![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das toch hetzelfde met een golf 1 en 2 voelden de meesten zich ook te goed voor maar wegenbelastingvrij en je ziet ze bij de duurste huizen staan. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hebben we het wel vaker over gehad Gerard . Ben het helemaal met je eens . Mag geen wegenbelasting kosten . Maar wel 2 of soms bijna 3 ruggen neer tikken voor een belasting vrij ding rekenen blijft moeilijk volgens mij |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
AMEN!!! ![]() Quote:
Het ''toverwoord''/volksforumwoord van 2010! en min of meer gedwongen door onze regering BELASTINGVRIJ! ![]() ![]() En een VW blijft zijn waarde houden,dat is dan wel weer een hele geruststelling voor ons als VW Eigenaren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet als ze de auto voor 50euro kunnen laten omkeuren bij de rdw zodat elke oetlul een dikke motor erin kan SMIJTEN omdat het NU niks kost. En het er niet voorover had toen het knaken kostte ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen koop voor veel minder geld een polo van die leeftijd.
Van wat je dan over houdt kan je jarenlang de wegenbelasting betalen en heb je ook nog een grotere auto. Omdat hij wegenbelasting vrij is denken ze meteen dat hij goud waard is.
|
||||
|
||||
![]() Hij rijdt wel 1:25 a 1:30 he. Deze is wel overdreven duur, maar als je veel kilometers rijdt kun je echt wel je voordeel doen met een 3L.
|
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij worden ze ook regelmatig voor de helft aangeboden, hebben dan best wel wat meer gelopen. Maar goed belastingvrij = belastingvrij!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ze worden zelfs voor 1/3 aangeboden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat bedoel ik! ![]() en net wat ik zeg, je zult er iets meer onderhoud aan hebben vanwege de hogere km-stand maar goed....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat afschrijving zó 2009 is... ![]() Ach, je zal het er maar voor krijgen omdat er 1 iemand zo gek is om op dat ene woordje te schakelen?! Dan zal 't hem worst zijn wat jullie er van vinden. ![]() Neemt niet weg dat ik dit bedrag nog niet nieuw voor een Lupo neer zou tellen, 3L of niet.
|
||||
|
||||
![]() ik zou hem niet eens willen hebben,al kostte die 1/3....
op m'n werk hebben we er 1,wat een verdriet.is toen weggedaan omdat de mk3 diesel te duur was etc,nou ding heeft er ondertussen heel wat mk3tjes bij gekost aan reparaties.en het rijd nog eens k*t ook.
|
|||
|
|||
![]() Snap niet dat iemand die zo veel kilometers maakt in zo'n hok wil zitten.
Over de prijs kan ik me niet druk maken, dit gaat echt niemand betalen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals dikke VR6-en, 150pk tdi's, 20VT's etc. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ik kom 2x voor in dat rijtje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() deze hokjes zijn over een jaartje geen kwartje waard ....daar worden zo veel van verkocht , niet normaal |
|
||||
|
||||
![]() ik vind ze wel leuk.....leuker dan een luup in ieder geval.
trouwens alberto,zou het opvallen als je er 1 zou missen bij aankomst?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
pak dan de laatste boven op ... een echte GTI ![]() die motor van die polo's is echt niks , ze komen amper boven ![]() |