|
View Poll Results: Bist du dabei? | |||
Ja, met een VW MK1 | 18 | 52.94% | |
Ja, maar niet met een VW MK1 | 10 | 29.41% | |
Helaas niet aanwezig... | 6 | 17.65% | |
Voters: 34. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
zou heel graag willen komen met m'n 1 maar 3u en 30 min enkel rit in mijn kabaalbak zitten is wel eruugggg lang!
|
|
||||
|
||||
Quote:
beide
|
||||
|
||||
Quote:
Als we allemaal zo zouden denken, kwam ik ook nooit weer in Belgie Maar inderdaad, vanuit het zuiden naar het noorden is het langer rijden dan andersom |
|
||||
|
||||
Quote:
Je maakt zo'n ding toch om te rijden!
|
||||
|
||||
oordopjes?
|
||||
|
||||
Dikke speakers inbouwen.....cd met Depeche Mode erop en gassen naar het noorden.
|
||||
|
||||
Quote:
Depeche Mode? Jij maakt het helemaal een lange reis Fred |
|
||||
|
||||
hahaha die reactie's toch altijd :p
daarvoor alleen al zou ik jullie in het echt wel eens willen ontmoeten :p denk dat ik het maar eens ga doen dan. het is niet zozeer dat ik niet zo lang wil rijden maar het is het kabaal dat ie maakt aangezien er een versnellingsbak opzit van een 16v en zo dus tegen 120km/u aan 3500-4000 toeren draaid |
|
||||
|
||||
Quote:
Het leven begint pas bij 5000 toeren Maar mocht je komen, neem je MK1 vrienden dan mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Van dat lawaai heb je alleen de 1e 200 kilometer last , daarna hoor je het niet meer.
|
||||
|
||||
@Sponze®: heb geen mk1 vrienden enkel een polo coupe, een golf 2 G60 en een dubbele vriend me 2x golf rallye
@J-9A-N: na de eerste 200 keer je al om van de hoofdpijn |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jelle-Mk1G60@J-9A-N: na de eerste 200 keer je al om van de hoofdpijn [/QUOTE]
Ik weet wat het is , ik rij zelf met een 16V op webers en een 63mm rvs uitlaatsysteem. Ook ik ben al vele malen op meetings in Belgie geweest en ga dit jaar zelfs naar de Worthersee met de golf 1. Voor de w'see trip komt er nog wel een andere 5e versnelling in de bak
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha das dan inderdaad mss geen slecht idee :p heb ook aan w'see gedacht maar als student met deze brandstofprijzen met een gulzige slurper naar w'see is niet echt haalbaar jammergenoeg mss met de daily diesel dan maar |
|
|||
|
|||
Laatste keer dat er was in de mk1 Pirelli-gti was in 2004 volgens mij. En nu hij het na 6jaar eindelijk weer doet moet ik misschien maar even een kiekje nemen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is veeeel veranderd in die tijd |
|
||||
|
||||
Quote:
He Jarno, er is niks mis met DM he !! Heerlijke muziek (en vooral voor onderweg).
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Quote:
the Domi drive past visits |