|
||||
|
||||
rallye,porsche....ik moet precies eens gaan emigreren ;-)
word weer een gezellige boel! |
|
||||
|
||||
Zag vorig jaar van die eurosunday stickers zijn die er dit jaar weer?
|
||||
|
||||
yes die komen er weer aan,de grote reclame stickers zullen weer gratis te verkrijgen zijn op een aantal meetings voor Eurosunday
|
|
||||
|
||||
Ik zal er weer bij zijn (en ik denk ook de rest van Parkstad). Voor mij persoonlijk is het een van de mooiste meetings van het seizoen (aangezien ik ook graag andere merken auto's zie, mits OEM+ of gecleaned).
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, gaan we zeker weer naartoe
|
||||
|
||||
Quote:
Oke Dan zal ik eens opletten.
|
||||
|
||||
anders ik want ik wil er ook wel een bemachtigen voor euro
mvg brian
|
||||
|
||||
op heaven on wheels zijn we zoiezo weer aanwezig,zulle we wat grote stickers uitdelen en natuurlijk zoals ieder jaar weer gaan flyeren...selectief zoals altijd
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar was t top, hopelijk weer zo'n weer! Ik ben aanwezig!
|
||||
|
||||
We werken momenteel aan een nieuwe flyer
deze zal volgende week klaar zijn aangezien er last minute nog een sponsor bij is gekomen Normaal was deze al klaar geweest Enkele mensen maakte de opmerking: ''er staat geen goed doel op'' Wij blijven dergelijke organisaties steunen,dus het is niet om onze eigen zakken te vullen!!!! Op de nieuwe flyer zal dan ook dit logo gedrukt zijn Dit om blijkbaar een paar trieste roddels de wereld uit te helpen.... Aangezien wij al 2j na mekaar Make A Wish financieel hebben gesteund hebben we er voor gekozen om in 2011 Cliniclowns te gaan helpen Deze mensen zijn er voor kinderen met verschillende ziektes,verschillende afkomsten,verschillende leeftijden...kortom deze mensen bereiken een grote doelgroep. Verder kan ik jullie mede delen dat we op het terrein een carwash zullen hebben=carwashboxen met spuitlans,dus ideaal voor degene die nog even hun auto willen poetsen Kristof |
|
|||
|
|||
Ben er hier waarschijnlijk toch niet bij, want ga dat weekend waarschijnlijk naar Engeland
|
|
||||
|
||||
hoppa definitieve flyer is af
|
|
|||
|
|||
Quote:
Neem aan dat wij ook wel aansluiten!!!!!! |
|
||||
|
||||
Lijkt me leuk Sebas.
Met een lekkere grote groep vanuit parkstad die kant op gaan.
|
||||
|
||||
we hopen jullie talrijk te mogen verwelkomen!
|
|
||||
|
||||
kleine update
Dankzij colsoul rallysport belgie hebben we een kleine VIP area voor 10 wagens Deze worden in hun workshop geplaatst (de komende tijd zullen wij via verschillende forums een paar leuke wagens selecteren) |
|
||||
|
||||
4000 flyers YES sir!!!
stickers & affiches zijn z enog mee bezig |
|
||||
|
||||
Je vind een leuk stukje in de nieuwe Performance VW terug achteraan bij club culture
If you think Club charly's is the only show worth attending over in belgium,think again because the euro sunday crew might have something to say to you! If you've been to any of the big events last year,then you should be familiar with the euro sunday name. The guy's were out in force getting their show out there and it paid off too,because the 2010 event was a hughe succes. With cars comming from all over europe And this year the euro sunday crew promisses the show will be even bigger and better then ever before with plenty off classes in the show and shine and all usual side-attractions that go along with and if last year event is annything to go by,there should be some bavarian metal there to witch is alway's cool to see get the 15th may in your diaries now,and for more information hit up www.eurosunday.be ER ZIJN NOG ENKELE VIP PLAATSEN BESCHIKBAAR INTERESSE? Geef ons een mailtje op eurosunday@hotmail.com met wat foto's van je wagen en wie weet! |
|
||||
|
||||
Wij als clubke zullen er ook wel weer bij zijn.
|
||||
|
||||
fijn te horen
Voor degene die graag een gratis grote roze reclamesticker willen Kom even langs in de cleaned street nu zondag op heaven on wheels |