|
|||
|
|||
Is een beetje het nadeel van een lichte wagen op een schroefset.
Dat is altijd al wat harder dan een zware auto die zijn gewicht wat laat veren. Miss proberen nog was zachter te draaien en kijken hoe de reactie daarop gaat zijn. Een bredere bandenmaat zou ik persoonlijk niet doen, want die velgen staan nu echt netjes onder de wagen en zou anders niet zo tot zijn recht komen. Die skyline, een gtst? 2.0?
|
||||
|
||||
Vroeger had ik een vmaxx schroefset, en is nu met die kw echt wel veel beter geworden, maar vindt het toch nog te hard, het is een reden om hem in de garage te laten staan zeg maar.
Ga eens proberen met een 195/40 (als dit beter is dan zoek ik een setje RM, omdat die voor mij met een dikkere band ook nog mooi ogen) Helpt dat niet, dan komt die gewoon -4cm vaste verlaging met sport dempers. Ivm die skyline, was een 2.5l 6cil, stock 250pk, al heel veel spijt dat ik die verkocht heb. Rij nu golf mk4 daily |
|
||||
|
||||
Ik heb een hardheidinstelbare set van Vmaxx onder mijn Golf 1 GTI zitten en ik moet zeggen dat het heerlijk rijdt. Mijn vriendin wordt snel wagenziek, maar heeft daarin totaal nergens last van. Vmaxx Extreme heet ie geloof ik
|
||||
|
||||
Vandaag een 195/45 gemonteerd op de ats'en, alsook wielbogen en 3cm hoger gedraaid.
Rijdt weer hoe het moet, niet te hard niet te zacht. grts Last edited by ThaDoctha : 08-09-2013 at 18:27. |
|
||||
|
||||
Wielbogen geplaatst en originele achterlichten.
Rijdt een stuk beter zo, maar ben niet overtuigd van de looks, wielbogen blijven allesinds. Ga eens een 13inch proberen en terug wat lager schroeven. (7j en 8j allycats? met 175/50 en 195/45) Grts |
|
|||
|
|||
Woh er zit veel beweging in zowel auto's als motorblokken bij je.
Is het niet een idee om een blok te reviseren, ipv steeds een ander op de kop te tikken? Wel een erg nette golf. De kleur staat hem goed! |
|
||||
|
||||
ja ik wissel graag qua auto's, maar ik koop steeds opknappers, zodat ik wat profijt kan doen bij de verkoop.
motortje die ik nu heb heeft me 100€ gekost en houd het heel goed, dusja. grts |
|
||||
|
||||
Paar nieuwe foto's, staat nu op 13" 6j et13 bbs mahle met een 175/50. Ik vindt dit het fijnst rijden. Enkel over de kleur van de velgen ben ik er nog niet over uit, compleet zwart?
grts |
|
||||
|
||||
kleur is goed zo ! in mijn ogen dan
|
|
||||
|
||||
Staat super
|
||||
|
||||
Ruig!
|
|
||||
|
||||
Geweldige combi
|
|||
|
|||
Velgen zo laten, nog naafkapjes erop en klaar!
|
|
|||
|
|||
wat is het kleur nr van de golf?
Erg mooie kleur dat groen
|
||||
|
||||
Thnx voor de comments.
Kleur is manilla groen l63y |
|
|||
|
|||
Super combo
Gewoon afblijven en cruisen |
|
||||
|
||||
mooie wagen!
|
|
||||
|
||||
lekker zo laten die velgen!
verneuk ze aub niet door ze zwart te spuiten. zou zonde zijn!
|
|||
|
|||
Quote: