|
||||
|
||||
Tis iig niks qua gewicht in vergelijking met andere velgen .. das weer het voordeel van 4,5 kg per velg .
|
|
|||
|
|||
ik heb meegeboden tot $1100,- ...
ook omdat vanwege het lage gewicht de transportkosten wel meevielen |
|
||||
|
||||
Quote:
beetje kut dan dat het voor die paar dollar meer weg gegaan is...nu op zoek naar de volgende set dan, als ik wat ziet dan laat ik het weten...maar dan stuur ik het wel naar je pb scheelt misschien weer wat bieders...
|
||||
|
||||
shit zag dat het wel meer dan een paar dollars waren dacht dat het 1108 was maar is ergens 1400m ofzo....ff wakker worden....
|
|||
|
|||
Ik ga tijdens de VW Nationals wel eens snuffelen ... kweet nu dat er in Frankrijk veel meer is (en ligt) dan ik dacht
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja,en nu zat/lag ik te slapen .. :o http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=151167 Thanks Hans,ik heb hem een serieus (hoop ik) voorstel gedaan !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als tie het serieus genoeg vind kun je ze 2 april ophalen
|
||||
|
||||
En de banden raak je wel weer aan mij kwijt ...
|
|
|||
|
|||
Quote:
banden ga ik zelf oproken onder de RS ... lekkâh puh :p @bussie,dat zou inderdaad zomaar kunnen !! |
|
||||
|
||||
Maar niet in de regen als je slim bent
A539 zag ik net op een andere foto .. een van de slechtste voor in de regen Maar onder de RS zijn ze eerder verdroogd dan versleten |
|
|||
|
|||
Quote:
mooi !! Dat geeft het driften weer een extra hoog fun gehalte Quote:
daar heb jij weer gelijk in :o |
|
||||
|
||||
ik lees net in de volksworld dat die mannen van JGE (ook van de radars) met repro gasburners gaan komen! premiere op de volksworld show
|
||||
|
||||
Quote:
Wel cool als je het geld ervoor hebt! Wat voordeel is dat niet 'iedereen' ermee gaat rijden. Randers had ik toen ook vaker onder auto's verwacht, maar valt 'mee'. Maar dan kom je op Das Drag Day en zijn ori Gasburners weer geen zeldzaamheid
|
||||
|
||||
gasburners onder een waterkoker, dat had ik nog niet eerder gezien.
is eigenlijk best wel cool
|
||||
|
||||
Quote:
ai!!zow! ik neem terug dat ik ze niet"zo"vind, dit is wel erg cool zo.. |
|
|||
|
|||
Quote:
hmmm,op thesamba kwam ik deze al tegen ... worden volgens mij in Frankrijk gemaakt. Dit zijn zo te zien geen orginele ... velgrand is wat breder,en ook de spaakjes tonen breder. http://thesamba.com/vw/forum/album_...p?pic_id=195733 |
|
|||
|
|||
nog meer repro's ??
Ga nu toch wel erg nieuwsgierig worden wie ze maakt, en wat ze gaan kosten. Zien er wel heel anders uit dan de rode uit mijn vorige post .. spaakjes zitten bijvoorbeeld niet bij de 5-gaats bevestiging, wat wel zou moeten :frown: Velgrand is ook te breed en spaakjes liggen niet in lijn met de rand ..... http://thesamba.com/vw/forum/album_...p?pic_id=198818 |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo adverteren ze tenminste op The Samba, en Ploon kwam daar ook mee. Quote:
Raders waren volgens mij ook net ff anders. De onoplettende zal het niet zien
|
||||
|
||||
Ze gaan de GeeBees, zoals ze ze noemen ook voor 4 gaats kever/914 en 5 gaats bus (pano) gaan maken. Voor wat ik uit het artikel en het stukje wat er over geschreven werdt begreep maakt JGE ze zelf. Ze komen ook met een andere wiel, de Torker.
De JGE raders schijnen als ze op een auto zitten niet met de echte te onderscheiden zijn. In wel opzicht zijn ze anders Beetlefreak? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Maar zal vast door patent o.i.d. een kleine wijziging inzitten. Dus niet gebaseerd op feiten :o :o