|
|||
|
|||
Wat voor motor komt erin?
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig dude, ziet er vet uit al die details.
|
||||
|
||||
Mooi project. Vond de Polo op eerste bovenstaande foto al mooi, dus laat maar komen die updates !!!
|
|||
|
|||
Quote:
via remola.nl gekocht |
|
|||
|
|||
Quote:
1.4 aex met bewerkte 1.6 aee kop 272 nokkenas verstelbare nokkenas tandwiel lichter hydro stoters 421 spaghetti en aangepaste chip niks geks dus .. gewoon iets meer dan standaard |
|
||||
|
||||
Ik Pm je even over de kosten van het kleppendekstel en airbox van de M3 E30..
mooi werk!
|
|||
|
|||
Quote:
Oftewel een lekker lage compressie rijden Wesley die kop is bewerkt, en gevlakt, compressie zou op een AEE dan rond 11:1 uitkomen, op een AEX onderblok (welke de verbrandingsruimte in de zuigers hebben) zou dat best laag uitvallen. Gewoon een AEE onderblok nemen is mijn advies, je moet toch niewe koppakking, distributie en heel de ram-bam kopen voor enkel de kopwissel |
|
|||
|
|||
helaas geen aee meer staan op schap pas opruiming gedaan en verkocht
dus komt zodadelijk gewoon op een 1.4 aex onderblok heb dat blok al compleet in mekaar zitten eerst motor draaiende krijgen en dan gaat dat allemaal erop |
|
|||
|
|||
hemel delen hoogglans zwart gespoten
zoals handgrepen klepje en onranding spiegels van zonnenklep klem zonneklep scharnier zonneklep binneverlichting behuizing audi TT spiegel |
|
|||
|
|||
oh ja eerste delen die in de harley davidson wrinkle lak staan
before after volgende delen binnen kort zoals motorsteunen versnellingsbak kop kleppendeksel luchtfilter en aanzuigbuis |
|
|||
|
|||
zo dus....
en me nieuwe stoelen |
|
||||
|
||||
Lekker bezig kul....Rijdt ie in voorjaar 2011????
grtz, Vic
|
||||
|
||||
hij moet iets minder online en iets meer doorklussen, dan kan die ook nog de Midwintermeeting halen
maar bin gespannt, zo ziet het er in elk geval veel belovend uit
|
|||
|
|||
Netjes ! wordt weer 'n compleet andere polo !!!
Vraagje : werkt die wrinckle lak 'n beetje vlotjes ?
|
|||
|
|||
jongens allemaal bedankt voor reacties
heb vernomen dat me opbouw blokje ook klaar is is een gewone 1400aex waar mee ik alles draaiende ga maken zoals bedrading verlengen wegwerken etc.. heb al een 1600 bewerkte kop en spullekes klaar liggen als alles goed loopt en apk erop zit gaan we dit laten monteren wrinckle lak werkt perfekt en nee wordt geen midwinter meeting alweer niet |
|
|||
|
|||
Quote:
we zullen zien |
|
|||
|
|||
gaan rustig aan tussen de drukte gewoon door
weer wat spul gestraald en klaar voor de harley lak en me motor upgrade spul moet ook nog wat gespoten worden 1.6aee bewerkte kop nokkenstok limited edition kleppendeksel verstelbare nokkenas tandwiel hydro stoters 60 gram anti spatplaat carter kleppendeksel en los spl al in harley wrinckle lak |
|
|||
|
|||
delen gespoten vandaag
incl olie filter detail foto Last edited by miklo de gekste : 09-01-2011 at 15:11. |
|
||||
|
||||
He dat lijkt VET man, lekker zo doorgaan, ben benieuwd hoe het verder gaat
|
|
|||
|
|||
Hoe spuit je die structuur eigenlijk? Waarmee?
|