|
||||
|
||||
KOPERS
Koper: Nuytjuh Verkoper: Jel Golf 2 GTI Beoordeling: Nuytjuh (yoery) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd. Koper:MK2_power Verkoper: Jel Golf 2 GTI Beoordeling:MK2_power (Thomas) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd. Koper: ErikvanBilsen Verkoper: Jel Golf 2 GTI Beoordeling: Snel mijn geld op de rekening na pb contact en mailtje na het ontvangen van de spullen. Koper: JoostVW Verkoper: Jel golf 2 GTI Beoordeling: Heeft al menig spul bij mij gehaald, nooit geen problemen mee, altijd bereikbaar. Koper: BUG001 verkoper Jel golf 2 GTI beoordeling: Netjes aan de afspraak gehouden, is hier alles op tijd komen ophalen . Verkopers Koper: Jel golf 2 GTI Verkoper: Veedubber. Beoordeling: Netjes mee afgesproken op VAGfest in Boom, had de spullen bij en alles was in orde. Koper: Jel golf 2 GTI Verkoper: Psquare Beoordeling: na het overschrijven van het geld netjes mail ontvangen dat het pakketje opgestuurd was. 3dagen later alles in de bus. Koper: Jel Golf 2 GTI Verkoper: Arosaboy beoordeling: afspraak gemaakt bij hem thuis, alles in orde en velgjes lagen klaar. Koper: Jel golf 2 GTI Verkoper: Einzer beoordeling: Had alles netjes klaar staan , was thuis op het afgesproken uur. alles in orde. Ik heb nog met meer mensen contact gehad maar daar heb ik geen gegevens meer van, heb eig maar 2 slechte ervaringen. iemand waar ik iets naartoe gestuurd heb maar nooit geld heb van ontvangen. en iemand die mij een stuur verkocht van 26cm dat 32cm bleek te zijn. (kan een vergissing zijn maar na meerdere keren mailen nog steeds geen antwoord gehad) Van beide heb ik niets meer gehoord na herhaaldelijk contact te zoeken. Had er ooit een thread overgemaakt maar die is verwijderd door de mods. Heb er geen namen of adressen meer van, lig er ook niet meer van wakker. ik weet wel dat het 2x forum newbee's waren die daarna eig niet meer online zijn geweest. +/- 1.5jaar gelden. Voorderest ben ik van alle kopers en verkopers in men lijst zeer content. Grtz Jel
|
|||
|
|||
Koper: Steven16v
Verkoper: JettaMK2 Beoordeling: Slecht tot zeer slecht. Na lang zeuren, bellen, smsen, mailen en dan een uiteindelijk een openbaar topic naar maanden eindelijk mijn betaalde spullen gekregen. Voor de rest alleen maar goede ervaringen hier gehad. Maar kan zo niet meer op alle namen komen.
|
||||
|
||||
Bijgewerkt.
|
||||
|
||||
Koper: GolfIII White
Verkoper: Mice Beoordeling: Netjes en snel contact, ondanks het weer toch gekomen, dikke prima!
|
||||
|
||||
Koper: Bas.
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Alles in orde! |
|
||||
|
||||
Moet de koper dat niet beoordelen?
|
|
||||
|
||||
De verkoper moet toch beoordelen of de koper niet te lang wacht met betalen of niet komt opdagen o.i.d.
|
|
||||
|
||||
De verkoper moet het onderdeel in de juiste staat aanbieden zoals het stond omschreven en als het eff kan niet verkocht hebben voordat de klant daadwerkelijk bij um op de stoep staat
Dus zou de feedback list tweezijdig moeten zijn toch ? nu jij nog een positieve beoordeling van bas en 100% score |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, zou inderdaad mooi zijn als telkens beide partijen effe beoordelen, maar het hoeft natuurlijk niet. Ik neem dus zoals eerder gezegd van die beoordeling van Erik alleen mee wat hij over Bas zegt, niet hoe ie vond dat ie het zelf gedaan heeft. Zo zou 't wel erg makkelijk zijn om je eigen "cijfer" op te krikken namelijk. "ik heb heel veel verkocht, minstens 14, en het ging altijd goed!"
|
||||
|
||||
En gelijk weer even bijgewerkt.
|
||||
|
||||
Koper:Rutger
Verkoper:Frans Toet Beoordeling:Geld overgemaakt. Tien dagen stil. Na 3 berichten antwoord. Na 12 dagen binnen. Verkeerd onderdeel toegestuurd gekregen. 21 dagen en na teveel e-mails/PM's beloofde geld terug. Achja.. Eind goed, al goed. Verkeerde onderdeel mag ik houden..
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 03-12-2010 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
koper Bas. verkoper erikvanbilsten beoordeling: erg snel met verzenden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit dan nou 'n positief of negatief oordeel?
|
||||
|
||||
Haha.. Toch wel negatief ja
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dan. En dan gelijk weer effe bijgewerkt.
|
||||
|
||||
Ik sta nog niet in je lijst en Tjaap ook niet. spoiler en velgen.
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha, klopt. Koper: Breadfan83 Verkoper: Tiefleger Beoordeling: 16v lip gekocht. Paar keer uit overmacht moeten verzetten helaas, maar hij heeft het spoilertje fijn voor me vastgehouden tot ik de kans had langs te komen. De koude Cola was trouwens verrekte welkom na die lange rit! Helemaal vergeten dat ding onder de auto te zetten nog, morgen maar eens doen als ik er zin in heb. Enne, die velgen van Jaap heb ik alleen voor 'm opgehaald paar steden verderop en bij jou weer afgeleverd, die heeft ie niet van me gekocht. Jaap is ons dus 'n positieve-koerier-feedback schuldig.
|
||||
|
||||
Apart dit! Dus zonder dat de verkoper het wil, of toestemming heeft gegeven word er een feedback over hem of haar het www. opgegooid?!
Positief of negatief dat maakt niet uit, vind het echt een beetje raar dat mensen zomaar openbaar beoordeeld worden zonder dat ze daar mee in gestemd hebben of van op de hoogte zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Kort? Ja. Het kan elders op 't forum ook, dus ik zie niet in waarom dit niet op 'n overzichtelijke manier in één topic kan worden samengevat. Feedback is niet meer of minder dan een reactie op iets wat iemand doet. En dat doen we volgens mij elke keer als we hier op 't forum iets posten.
|
||||
|
||||
En ik denk dat mensen er alleen wat op tegen hebben als ze een negatieve beoordeling krijgen, positieve feedback is altijd goed toch?
|