![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou zo iets wel willen kopen maar ik krijg het in Belgie nooit op de baan.
Zelfs al zou ik het eerst oldtimer laten keuren moet ik nog met orgineel blok en remmerij aankomen anders lukt het nooit. Daarna terug alles ombouwen en dan zou ik er mss mee kunnen blijven rijden. Als de wetgeving hier niet veranderd tenminste want ze willen in belgie mss de oldtimer keuring 3-jaarlijks gaan maken en dan zit je om de 3 jaar met een ombouw. Spijtig maar niets aan te doen, ik vind het een hele vette wagen ![]() Succes met de verkoop. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alles valt te regelen toch ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() in belgie zeker ook te doen ben belg en heb als daily een kever gehad met 2100 type 4 op webers zo gekeurt en nu een één met 1800cc16V zo oldie gekeurt!!!op papier de kever 1200cc en de golf 1100cc.
ff off topic! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij ne kever kennen ze zo al niet veel van ne motor, ik keur alle kever met dubbele webers en zonder dat ze weten wat cilinderinhoud is uwe golf 1 is eerst gekeurd en ingeschreven en nadien omgebouwd naar 16v een oldtimer moet in principe origineel aangeboden worden en gaan stations zijn die ze weigeren. bovendien wil men oldtimerwetgeving in belgie aanpassen en dan heb je voor alle wagen na 1970 een gva nodig en moet je homologatiekeuring laten doen wat dus nooit kan met een motorombouw! |
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||