|
||||
|
||||
en opnieuw ben je vrij...harde wereld die metselaars
begrijpend lezen is al lastig merk ik hier opnieuw onderbouwd( of moet ik de nog komischer opelremmen op polo erbij halen) http://www.driving-fun.com/forum/vi...t=d2+schroefset waar het de topic starter omgaat( en dat mist mijn naamgenoot altijd) is dat deze graag ervaringen wil zien. voor de investering die je gaat maken zijn er betere opties.
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 04-11-2010 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Ja brugman .. zal me er verder maar niet meer mee bemoeien want ik heb het te druk
Last edited by richard-polo : 04-11-2010 at 11:17. |
|
||||
|
||||
Willen de beiden naamgenoten hun onderlinge meningsverschillen per PB uitvechten, dan blijft dit topic schoon. En nu weer ontopic aub.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een alternatief dat ik aan het bekijken ben is Weitec (TX), kom je ook ongeveer in dezelfde prijsklasse uit. Heb met een ibiza met Weitec TX mee gereden. Reed echt wel goed naar mijn mening. Strakkere wegligging, zonder dat je over de weg stuitert.
|
||||
|
||||
Quote:
Naar een dergelijke set heb ik ook al gekeken inderdaad maar ben er nog niet helemaal uit, twijfel vooral door het aantal km's wat ik straks ga rijden want als ik nog gewoon net zo veel km's reed als voorheen met mijn benzine auto dan lag hij al lang plat op de pens met een v-maxx setje ofzo Misschien dat er bij mij gewoon een kw40/40 set onder komt ipv schroefset Is de eigenaar van die ibiza trouwens toevallig lid van Teamibiza? |