|
||||
|
||||
Nee als mijn Jettawagon weer klaar is rij ik ook weer.
En ik zal kijken wat ik kan doen voor je naafkapjes. Gr en tot vrijdag!
|
||||
|
||||
Quote:
Goed plan !! Hoorde het al van Mark...
|
||||
|
||||
Hey Nigel!
Mooie Golf heb je man! Ziet er superstrak uit, maar dat wist ik al van René. Leuke veranderingen en dat stickertje heb ik vaker gezien Geniet ervan! Ben ook erg blij met de Corrado! Hij staat inderdaad in een verwarmde garage naast de mk1 Pirelli GTI van mijn broer . Volgend voorjaar pas weer rijden. Eerst nog maar meer poetsen, beurtje en die kentekenplaten met dikke opgelegde letters liggen al in huis . Is dat ook iets voor je GTI? Uiteraard ben je welkom! Ik wil jouw Golf natuurlijk ook IRL zien! gr Mark Last edited by Marcus BBS : 28-10-2010 at 09:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Mark Die kentekenplaten moet ik tzt ook eens gaan bestellen aangezien de huidige niet meer zo heel erg netjes zijn. Ik kom in het voorjaar wel een keer afhobbelen als de C2's eronder zitten
|
||||
|
||||
Vandaag belde dealer dat er weer onderdelen binnen waren
Ik vond het enorm vervelend om geen dashboardkastje te hebben.. Voor: Na: Ook even nieuwe wintersloffen van Falken erop laten leggen vanochtend: En nog even een foto van de US-lights en de xenon: En dit was het dan even voor voorlopig
|
||||
|
||||
Nette golf nigel! kan niet wachten tot de c2's eronder gaan!
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit de golf! Leuke vervanger van de corrado.
Heb ook een nieuwe golf
|
||||
|
||||
mooie GTI vooral in 5 deurs
|
|
||||
|
||||
Knappe GTI Nigel! Toch blijft het zonde dat je de Corrado hebt weg gedaan, maarja, hij is in goede handen!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Dennis.. Het is inderdaad jammer, maar hij is bij een goede eigenaar terechtgekomen Ook heb ik eindelijk een setje alu naafkapjes weten te bemachtigen aangezien er geen bij de velgen zaten... FunkyF bedankt voor het koerier spelen
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 04-11-2010 at 23:01. |
|
|||
|
|||
Mooie golf3, wat koste die dashboardkastje ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je.. Het kastje kost bij de dealer incl. cilinder + sleutels, lijst waar het mechanisme in zit en de greep ongeveer 100 euro
|
||||
|
||||
Mooie golf Nigel en die C2 zullen hem ook goed staan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Marco, ben er zelf heel erg blij mee Vandaag ook nog een setje rode Hella magic lights gescoord in nieuwstaat En ik verwacht komende week nog een pakketje met zwarte magic lights, eens kijken wat beter staat
|
||||
|
||||
echt een super nette GTI in 5 deurs, i like it
|
|
||||
|
||||
Die zwarte gaan mooier zijn., dit rood vind ik niet zo mooi staan Nigel.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ja eens even vergelijken, al zijn deze rode een must om te hebben aangezien ze heel erg zeldzaam en gewild zijn Misschien dat het beter uitziet als de C2's eronder zitten ipv de originele wielen...
|
|||
|
|||
De rode achterlichten staan goed ,maar ben erg benieuwd na de donkere versie,denk dat die nog beter zullen staan...
|
|
||||
|
||||
Nigel, die zwarte zijn mooier....
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat zwart ook mooier staat.
Wat is hier eigenlijk het verschil met de originele zwarte hela's die vw origineel monteert? |