![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Werkt prima, en poreus wtf hoelang wil je er mee rijden dan honderd jaar ![]() Word door heel erg veel mensen gebruikt en werkt goed. @stijntje1990 ff googelen zijn van het merk Regal. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() brrr plastic in je wiel ophanging ,,,,ongelooflijk,,,een pakje condooms dan???
|
|||
|
|||
![]() oja ik heb bij me caddy de astap ingespannen op de draaibank onder een hoek,,,das sterk werk..
|
||||
|
||||
![]() Zegt de autosloper...mohahahaha
Het is niet zomaar plastic, is speciaal soort materiaal wat maar voor deel uit plastic bestaat maar heel sterk en kracht bestendig is. Lijkt me ook wel zo logisch als je de hele achter ophanging er aan gaat hangen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() spreekt natuurlijk voor zich dat het een speciaal kunststof is..
als je je bedenkt hoeveel verschillende soorten kunststoffen er zijn dan kun je je ook wel bedenken dat er enorm flexibele maar ook enorm sterke tussen zitten, denk maar aan PMMA, (plexiglas), en high carbon PC.. polycarbonaat.
|
|||
|
|||
![]() Het is ook T.U.V. gekeurd staat er op het doosje.
|
||||
|
||||
![]() sommige kunstoffen kunnen sterker dan metaal zijn dus vanaf een foto kun je moeilijk oordelen vind ik
|
|
||||
|
||||
![]() wat kost zoiets eigenlijk? kon het niet vinden op de site van TCL.
en is het trouwens bij een mk4 niet zo dat de remklauw op de as zitten in plaats van de astap en je daar dus ook een shimplate voor moet hebben? anders staat je remklauw schuin t.o.v. je schijf.
|
||||
|
||||
![]() heel topic erover: http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=88044.0