|
|||
|
|||
top oss!!!
Uploaded wit Uploaded with ImageShack.us h ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
top oss!!!
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us top oss!!gewoon goed,geen gelul. OP NAAR NEXT JAAR
|
|||
|
|||
Quote:
Ruig ding !!!!
|
||||
|
||||
Kon daar iedereen op rijden op die verhoging of werd je daar voor geselecteerd?
Zag er erg mooi uit, jammer genoeg kon ik er niet bij zijn ivm een ander uitstapje. @Misha, Dikke keef man erg mooi geworden. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor de mooie opkomst! gelukkig hebben we het droog kunnen houden en is het een geslaagde meeting geworden, dit had natuurlijk niet gelukt als jullie er niet waren geweest
ik vond het helemaal top greetz |
|
||||
|
||||
Hele goeie gezellige meet gehad Eten was goed voor elkaar en een hoop mensen gesproken.
Je kon gewoon naar het podium rijden en je verhaaltje doen als je wou.
|
||||
|
||||
Ben ook even snel geweest, was samen met Pim toch in de buurt. Was een gezellige meeting en lekkere loempia'tjes
|
||||
|
||||
Dubclub jonge.. bam!!1!
Quote:
Iedereen die wilde kon er eigenlijk op en wat over je auto vertellen als je daar zin/behoefte in had, was wel leuk! Organisatie vond ik het prima in orde.. eten was ook goed.. al moesten we wel Long wachten op de loempia's
|
|||
|
|||
Het was vandaag weer een geslaagde dag!
Het eten en drinken was weer goed geregeld en de kinderen hebben zich ook weer goed vermaakt. |
|
|||
|
|||
Erg gezellig, veel mooi spul gezien en lekker eten/ drinken.
Prima geregeld dus ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Superrrrrrrrrrr dag in Oss bij team Brabant
Vanmorgen om een uur of 9 aangereden naar Oss
Met ons bescheiden clubje. Aangekomen ons rijdend clubhuis opgezet (LT 28 ) en daarna lekker auto tjes kijken. Alles ik kruiken en kannen daar in Oss . Gewoon in een woord geweldig. Team Brabant TOP !!!! Nog een keer 10 jaar erbij mannen. Op onze site staan de foto's nu ook al online. VW-Sportmania klik op de button online photoalbum foto's kunnen er in groot formaat afgehaald worden. Even een voorproefje tot de volgende keer allemaal. VW-Sportmania air and watercooled Last edited by vw-sportmania : 26-09-2010 at 22:00. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
potverdorie ik heb weer wat gemist zie ik wel
ziet er goed uit volgend jaar ook maar eens kijken gr pieter. |
|
||||
|
||||
Onze foto's staan weer online op www.vwclubparkstad.nl
Alvast een voorproefje: De rest staat dus hier |
|
||||
|
||||
Nice picture!!
|
|||
|
|||
Ruud,
die 5 er naast is dat nu die van jou?!
|
|||
|
|||
heey hier mijn bijdragen van de foto's
ik heb een super dag gehad en het weer zat ook nog mee klik op de link voor de rest van de foto's http://s482.photobucket.com/albums/...band%20meeting/ klik op de link voor de rest van de foto's http://s482.photobucket.com/albums/...band%20meeting/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Hele mooie pics bij topias ! |
|
||||
|
||||
Het was weer een supergezellige meeting en ook goed geluk met het weer gehad
alleen damn wat een rotweg om er te komen het laatste stukje jordthemen zou jij me de foto van de rode corrado in groot formaat kunnen sturen? want dat is namelijk de mijne |