|
||||
|
||||
Quote:
zo te horen edwin en dan moet de vrouw tegen de buitenkant aankijken.. word een mooi project edwin succes ermee. |
|
||||
|
||||
nee er komt een nieuw kenteken bij dus het kenteken wat bij de quattro koets hoort, als hij klaar is het kenteken aanpassen bij de RDW.
en wat de kleur betreft ben ik nog niet over uit! |
|
||||
|
||||
Kleur kiezen blijft altijd heel erg lastig , ik heb ook eens voor de keuze gestaan om een kleur uit te kiezen voor m'n jetta ,die is toen toch weer origineel wit geworden , en daar heb ik nog steeds geen spijtvan !
Die oranje is ook erg mooi ,maar houd er wel rekeing mee dat je het op de lange duur ook nog mooi blijft vinden ! Rij anders eens langs de audi dealer ,en kijk eens wat ze op de nieuwere S4/Rs4 modellen voor kleuren leveren , die hebben er vast wel voorbeeldfolders e.d. van liggen . Kun je altijd wat luke ideeen op doen .
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets dus?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
als die maar let op je zijlijsten ik heb zelf een coupe gehad, geen makkelijk raam om te plaatsen |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor het mee denken, maar heb al diverse coupe's gedemonteerd dus dat zal mijn grootste probleem wel niet worden. ben gisteren even bij de audi dealer geweest en lavagrijs lijkt ook heel mooi |
|
||||
|
||||
dit vond ik persoonlijk wel een mooie kleur
helemaal als de zon er wat opschijnt
|
||||
|
||||
Quote:
das groen??? |
|
||||
|
||||
maar wel donker groen haha
|
||||
|
||||
Quote:
nee Piet sorry dat wordt hem niet, wordt een donkere kleur en zeker in de grijse tint. |
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd wat je er van gaat maken
maar dat gaat wel goed komen in ieder geval suc7
|
||||
|
||||
Kleur van JD is in mijn ogen het mooist op jou auto....
Heb je al wat Pic's, plaatje bij het praatje is altijd makkelijker..
|
|||
|
|||
hey daytona grau is echt een vette kleur edwin
weet dat ze van porsche ook nog een vette kleur hebben is groen maar echt vet zal is kijken of ik nog wat foto,s kan vinden broertje van meneer spaghetti (italiaan) rijdt daar mee op corrado
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Frans |
|
||||
|
||||
Quote:
hey kerel dankje vandaag even bij enkele dealers langs geweest en diverse ideeen opgedaan. |
|
||||
|
||||
zo vanmiddag even aan het sleutelen geweest de neus is er al voor weg en de deuren zijn kaal en een gedeelte van het dashboard is los, schier alweer lekker op.
|
|
||||
|
||||
Gaat weer leuk worden
|
||||
|
||||
Quote:
ja zeker ga weer mijn best doen!! |