|
||||
|
||||
Damn dat zijn echt mooie wiellen!!!! snel een foto als ze er onder zitten!
Groeten Bart |
|
||||
|
||||
Laats de bandjes besteld, ze komen morgen binnen.
Het zijn Bridgestone Potenza geworden in 165-50-15. Als ze erop zitten maak ik een foto..! |
|
||||
|
||||
Zo de velgen zitten eronder..
Dit was niet zonder enige tegenslag: De achtervelgen lekten helaas langs de boutjes.. De velgen zijn toen naar grand master Jeroen Leenders gegaan, die heeft ze netjes uit elkaar gehaald om opnieuw te kitten. Opnieuw is trouwens geen goed woord.. Jeroen belde me zaterdag dat de vorige eigenaar nogal zuinig was met kit gebruiken.. (lees: geen!) :? Maar ze zitten nu weer netjes in elkaar en de banden erom, dus Ruben is blij..! Vandaag dus maar even gebruik gemaakt van het feit dat het niet regend: |
|
|||
|
|||
Staat hem
|
|
||||
|
||||
Niceee
|
|
||||
|
||||
super
|
|
||||
|
||||
Dank jongens..!
Vandaag de auto nog even netjes poetsen, dan zijn we klaar om naar MIVW te gaan zondag.. |
|
||||
|
||||
Fototje van M.I.V.W.
|
|
||||
|
||||
Vandaag weer eens een paar foto's wezen maken aangezien het weer nog zo lekker is.
En ik ben erg tevreden over het resultaat.. Last edited by Syste : 24-10-2011 at 13:08. |
|
||||
|
||||
wauw! maar vind de bbs"jes mooier staan (meningen verschillen)
|
|
||||
|
||||
dank je.
Dit zijn mn dagelijkse wielen.. Iets makkelijker schoon te houden dan de BBSjes.. |
|
||||
|
||||
De polo staat op het moment nog bij Jeroen Leenders voor een hele leuke update.
De polo is op luchtvering te komen staan, maar de meters en schakelaars zijn helaas nog niet binnen. Hopelijk vandaag. Alles is in de kofferbak al ingebouwd en als de auto terug is ga ik dit nog netjes verder afwerken dmv een dubbele bodem. Dit zodat ik toch nog maximaal gebruik kan maken van de kofferbak aangezien dit nog steeds een daily voor ons blijft. Ik kreeg van jeroen wel al een lekkermakertje toegezonden.. Youtube Last edited by Syste : 12-07-2012 at 12:57. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Strakke auto! Erg knap
vraagje: hoe zat je met je schroefset aan de voorzijde? Veel ruimte tussen binnenbed en veerpoot? En wat voor maten velgen heb jij er nu onder? 16inch? 7J? ET?
|
||||
|
||||
Dank je. Ja hoor zat nog dik een vinger tussen geloof ik.
Velgen zijn inderdaad 16 inch en 7j. ET waarde is of 33 of 38 maar dat weet ik niet meer zeker. Volgens mij 38! |
|
|||
|
|||
Oke. morgen help ik een maatje z'n schroefset monteren.
hij heeft nu (volgens mij) dezelfde maten velgen. En heeft nu net een vinger tussen velg en veerpoot. Zal wel gaan passen dan. Thanks. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat met air.
|
|||
|
|||
Die witte bbsjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De Polo staat ondertussen voor de deur. Alleen wil ik de schakelaars nog vervangen voor originele raamschakelaars. Ook moet ik de kofferbak nog helemaal afmaken.
Dus nog maar even wachten op een beetje meer zon zodat ik weer een beetje kan knutselen. Vandaag maar weer de BBSjes gemonteerd met de nieuwe rode logo's en dan morgen even bij VolksDub gaan kijken. |
|
||||
|
||||
Zondag even naar Well geweest bij VolksDub.
Prachtig zonnetje gehad dus ook maar even een fototje gemaakt.. |