|
||||
|
||||
Quote:
Eyy wie laag wil zijn moet omrijden he de meeste hier liggen laag, ik kom hier amper de straat in, telkens stapvoets richting huis, en de slakken die me inhalen |
|
||||
|
||||
neem geen immitatielip want die lag er bij mij binnen een dag af
|
||||
|
||||
Quote:
Precies ik moet omrijden om aan de andere kant van de straat erin te rijden!:P
|
||||
|
||||
Nog een minpuntje... hij lekt remvloeistof achter bij 't wiel (dit zie je ook in m'n eerste post van dit topic, dat er een plasje bij 't achterwiel ligt!)
Maarja hier word morgen even naar gekeken, hoop dat het een kleinigheidje is en niet dat de hele remmen vervangen moeten worden!
|
||||
|
||||
Mooie bak! ziet er lekker strak uit.
|
||||
|
||||
Remmen zijn nagekeken vandaag. Remcilinders etc. waren zo rot als wat! Deze moesten zelfs uitgeboord worden! :p Compleet nieuwe remmen besteld voor achter, komen morgen binnen en gaan er morgen natuurlijk ook direct onder!
Ps. Meer foto's zullen snel volgen!
|
||||
|
||||
Groen van bumper is bijgewerkt! Ziet er weer lekker strak uit! Eventueel wel nog vr6 lip erop! Sander, bedankt voor het vermelden van de kleur!
Tevens ligt het deurpaneel van de bijrijdersraam er nu ook uit voor het mechanisme te vervangen, deze was kaafrot en zat helemaal vast! Morgen nieuwe halen hiervoor...
|
||||
|
||||
no problemo
ziet er weer goeed uit
|
|||
|
|||
Mooie wagen!
Ben zelf ook begonnen in een 3. Toen ik die in elkaar reed. (niet echt in de prak, schade viel mee, maar er zat een vreemde knik in het dak) ben ik gewoon overgestapt naar een andere 3! Heerlijke wagentjes. Veel (knutsel) plezier en veilige km's ermee! gr ps ik las het woord kaafrot, iemand uit de buurt dus, en wat blijkt uit hetzelfde dorp nog, leuk. |
|
||||
|
||||
Wel nog effe chrome embleempje in je grille
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ah oke nice! PM me eens met wat details:p wie weet zien we elkaar rijden^^
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit hem:
http://nellys.org/uploader/files/qw2mjbrv.jpg Maar dat kan Arun natuurlijk zelf het beste bevestigen.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-12-2010 at 15:04. |
|
||||
|
||||
Gister even fijn radiootje gehaald voor in de mk3! Pioneertje met iPhone support, lekker muziek blazen is natuurlijk ook een must!
|
||||
|
||||
Und Dex hoe is het nog met de Golf,
Tinus belde namelijk net dat jij hem in elkaar had gereden op de dorpstraat. |
|
||||
|
||||
Okeeeeeee.... Wie wil um af komen halen voor onderdelen?:P
|
||||
|
||||
Dex hoe is het gebeurd? en wie was schuld?
Is de schroefset misschien los te koop. |
|
||||
|
||||
Damn...
Succes.
|
||||
|
||||
Sneeuw was schuld.... voor mij gingen ze vol in de remmen, dus ik ook en schoof door naar de andere rijstrook!
|
||||
|
||||
jammer man, hij zag er wel leuk uit vond ik.
maar wat moet je voor de velgen hebben, ik vind ze wel leuk, wat voor opties heb die bak allemaal, motorinhoud
|
||||
|
||||
is een 1.4 opties geen
zonde