|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je van mijn nacht nu dan... :o . Had het busje wel eerder op foto gezien, maar nog niet bedacht dat ze daar voor waren natuurljik. Zo'n carrera is zo übergeil, maar het staat de bus ook geweldig. Heb de hele nacht weer liggen dromen :p
|
||||
|
||||
Ruilen tegen Nothelles ?
|
|
|||
|
|||
No thanks .... die heb ik vroegâh iets teveel gezien.
Cosmics zijn een beetje van voor mijn tijd,dus voor mij weer leuker dan Nothelles, die zag je eind tachtiger jaren weer vrij veel ... |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou het niet weten (de S40 staat nog niet voor de deur, ze zijn er nog cruise-control in aan het zetten)
|
||||
|
||||
Als 't past daar ook maar cosmics onder :p . Wel retro onder een s40
|
||||
|
||||
eindelijk eens een cosmics topic :biggrin:
btw ik zoek voor mijn 4x100 13" cosmic mk2 rimmies nog velgkapjes. Iemand????
|
||||
|
||||
Hey die heb ik ook
|
|||
|
|||
Quote:
geen idee of er specifieke Cosmic naafdopjes zijn geweest,of dat er ook iets universeels in past. dit setje van www.vertigo69.com heeft ze echter ook niet. en ook het setje van www.kinkymickshappywheelshack.com heeft ze niet Stijn heeft voor zijn set Cosmic's van die mooie punten laten maken,maar daar moet je van houden. |
|
||||
|
||||
ze bestaan hoor
|
|
||||
|
||||
Hier zit ook iets op wat op dopjes lijkt |
|
||||
|
||||
:biggrin:
|
||||
|
||||
WOW, kickûh apparaat :biggrin:
|
|||
|
|||
Die Frid is goe-hoed !!
Ben niet zo kapot van die rode naafdopjes,maar die 175/55 op 5,5J staat perfekt !! |
|
||||
|
||||
dat is zeker een mooie frido. die cosmics zijn echt fraaie velgen, vooral de 5-gaats variant
|
|
||||
|
||||
die frid is de nieuwe bbt-usa bedrijfswagen!
|
||||
|
||||
Quote:
Net alsof we al bijgekomen zijn man! Was erg leuk ja, behalve dat we om half 2 's nachts thuis waren en de volgende ochtend weer naar het werk moesten... O ja die dopjes op die frido zijn van een Abarth!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 27-01-2005 at 19:19. |
|
||||
|
||||
Gaan we cosmics hoeren :p
|
|||
|
|||
stijn zijn dat de jouwe die zo geworden zijn? respect!!
|
|
||||
|
||||
WOW !!
Goed bezig stijn !! Zou toch voor die punten gaan
|
||||
|
||||
Stoere kleur in combinatie met polijst :biggrin: