|
|||
|
|||
Mooi werk Wytze
|
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goed komen dit project!
|
|
|||
|
|||
volgens mij heb je ook wat tijd over gehad ivm de bling bling van de auto
en wat een werk heb je geleverd wytze do bist de mon |
|
|||
|
|||
oja.. en kan nie wachten om hem op te halen en te tjoenen
|
|
||||
|
||||
netjes gedaan idd
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor ,hebm alleen gewassen ,als er een apk op zit ,moeten we nog maar eens met de machine aan de slag
|
|||
|
|||
kriebel kriebel.... nog een dag en hij gaat voor apk
@wytze.. komt goed, kijken wel ff. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen om half 9 al onderweg naar de apk keurmeester, alwaar ik nog even moest wachten op een andere Apk keuring , maar toen was de Jetta aan de beurt ! Na een grondige inspectie op de brug ,en rijtest ,en een Uitlaatgasmeting leek alles ok , alleen wilde het lichtbeeld uit de koplampen niet echt meewerken ........maar na een creatieve oplossing met een set golf lampen werd dit (tijdelijk voor de apk) opgelost ,zodat deze jetta weer netjes door de Apk gekomen is Waarschijnlijk is er met de invoering van deze auto uit de Us geen extra aantekening op het kenteken gekomen ter goedkeuring van de originele Us lampen , en was er dus geen apk goedkeuring mogelijk . Na een gesprek met de RDW is er wel meer duidelijkheid gekomen ,en het is mogelijk om dit wel weer op het kenteken te krijgen . Ook is de hele historie van de auto gelijk gechekt , en alles is verder 100 procent in orde ! Nu alles klaar is met de apk en technisch onderhoud kan de jetta de 2e fase in , dus ik zou zeggen Vinnie , doe je ding !
Last edited by jettaracing : 15-10-2010 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Mooi man! Netjes geregeld. En nu maar pimpen dat ding.
|
|||
|
|||
Quote:
kan toch niet , us lampen hebben geen E norm |
|
|||
|
|||
YES YES YES
nog ff 2 dagen werken en dan haal ik hem op denk ik, dan kan het tunen beginnen smoke koplampen 3delige bbs 16inch tdi sportuitlaat (gepolijste eindstukken) 92er gril (nog ff spuiten) liggen al klaar nu nog een schroefset scoren mits de financiën het nog toelaat want de org dempers zijn echt op op op.. had ik al gezegd op EN @ WYTZE.. SUPER BEDANKT KEREL VOOR AL JE EXTRA MOEITE Last edited by vinnietuning : 15-10-2010 at 21:30. |
|
|||
|
|||
@alberto... klopt inderdaad maar daarom staat er normaal gesproken een goedkeuring op het kenteken zodat je niet elk jaar het gezeur hebt.. maar er komt een europees front in met aangepaste stekkers
|
|
||||
|
||||
Leuke auto Vinnie.
En je Plannen klinken ook goed Ga mooi zo door gr Siep |
|
||||
|
||||
Goed bezig mannen!! Het is een leuke auto met veel potentieel. Maak er wat moois van!
(ik hoorde al iemand in Driesum over een turbo??) |
|
|||
|
|||
@berend.. van wie heb je dat gehoord dan.. zijn nu ff de centen niet voor maar klopt wel een leuk idee
|
|
|||
|
|||
nou Vinnie, nu kun je gaan met de banaan!
spullen die klaar liggen zijn iig veel belovend!
|
|||
|
|||
vandaag ik met bart ff een boel tunen aan de jetta :LOL:
maar helaas was het europeese front wat we hadden liggen niet voor 1 met airco dus konden we die niet plaatsen.. nu zoek ik er dus nog 1 met dubbele vin :E we hebben wel de tdi uitlaat kunen plaatsen :tu: nu nog ff zoeken voor een schroefsetje en die deze week hopenlijk samen met de lorinser's te plaatsen 8) |
|
|||
|
|||
ook maar ff een dasty beurt gegeven.. nu is ze weer schoon :LOL:
voor: na: morgen als het droog is ff een wd40 glim clean erover |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit allemaal er nette us jetta!
|
|
||||
|
||||
Uitlaat lijkt stukken beter Vinnie !