|
||||
|
||||
Hmmm, ik dacht altijd dat dit (> '87) tot '87 was en dit ('87 >) na '87 ..
|
||||
|
||||
Zo, de Scirocco staat 'thuis' .. gisteravond (mbv een trailer van Workx en de T3) opgehaald in Bergschenhoek.
De Golf heb ik laten staan. Het blijkt dat de Golf (itt de Scirocco) nog wél geregistreerd staat en als ik die mee zou nemen zou ik mezelf dus schuldig maken aan diefstal en dat willen we natuurlijk niet. De Golf GTi is overigens van augustus 1985 .... één foto kunnen maken, daarna waren de batterijen leeg
Last edited by Area51 : 28-09-2010 at 07:45. |
|
|||
|
|||
die ziet er op het eerste zicht toch nog goed uit succes ermee
|
|
||||
|
||||
Oogt zo op de foto erg netjes, is dat in real life ook zo?
|
|
||||
|
||||
ziet er veelbelovend uit! poetsen, technisch klaar maken, op zn muil, leuke wieltjes en cruisen
|
||||
|
||||
Thanks mannen, hij is precies zo zoals ik had gehoopt.
Hij heeft wat plekjes, maar dat zijn meer beschadigingen van het staan in de caravanstalling dan van rottigheid. Dit is trouwens niet de orginele kleur kwam ik gister met scumbag achter.. hij hoort lichtgroen metalic (?) te zijn, stukjes van de motorruimte zijn nog in die kleur. Hij heeft wel een GLi interieur, brons getint glas, een heel apart (orgineel?) voorspoilertje en voor modeljaar '78 ook de dikke buitenspiegels. Ik zal kijk of ik vandaag wat meer foto's kan maken.
Last edited by Area51 : 30-09-2010 at 07:08. |
|
||||
|
||||
Blijven erg gave auto's!!
Quote:
Vipergrün? Zou em goed staan! Helemaal i.c.m. brons getint glas.
|
||||
|
||||
gave vondst!!! Erg mooi model en hij ziet er van de foto af nog goed uti voor een auto die al zoalng stilstaat!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
En bedankt Friekje, daar gaat m'n nachtrust
Quote:
Dit spoilertje heb ik ook .. scumbag herkende hem ook niet .. iemand hier ??
|
||||
|
||||
Als ik het goed heb een Kamei spoiler.
En dat gat wat links zit is voor koellucht als je een aluminium carterpan hebt. Last edited by Mtdi : 30-09-2010 at 14:38. |
|
||||
|
||||
Leuke vondst. Ziet er op de foto goed uit.
Deze spoiler is origineel, maar alleen voor de GTi/GLi uitvoering. Veel plezier ermee, Pieter |
|
||||
|
||||
dit is een kamei:
lijkt er wel verdomd veel op
|
||||
|
||||
meer foto's!!!!!
Viper grun zal het niet zijn geweest, die is alleen op de A geleverd naar mijn weten, en dit is een B ( knippers om een hoekje )
|
||||
|
||||
Quote:
Vanavond het hok eens goed schoongemaakt en hij valt me niet tegen. Het dak en de motorkap zijn erg slecht/slordig gespoten, maar dat mag de pret niet drukken !! Schroefset is besteld, wielen moet ik bij Huib gaan ophalen en de laatste onderdelen voor de remmerij komen maandag binnen. Nu eerst APK klaar maken en dan naar de RDW ermee, want hij staat in een zgn slapend bestand. Voorts heb ik deze Scirocco cadeau gedaan aan mijn vrouw (je kunt tenslotte niet alles zelf houden), maar dat neemt niet weg dat ik er ook de nodige km's in ga rijden
|
||||
|
||||
Echt een hele leuke Rocco dit....
Hoe gaat dat nou met de RDW, gewoon een technisch goede auto mee nemen en je legitimatie, naar de keuring en klaar...?? Succes igg.
|
||||
|
||||
Hij ziet er erg netjes uit zo op de foto. Ga je de motorkap en het dak nog eens opnieuw laten spuiten?
|
||||
|
||||
ziet er idd zo netjes uit! gefeliciteerd met jullie aanwinst. Mooi cadeau btw!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ook eens met een Golf naar de RDW gegaan ivm slapend kenteken.Enige wat ze willen zien is of het chassisnummer klopt met de bij hun bekende gegevens.Hoeft geen motor niks in te zitten. APK kan je daarna gewoon bij een garage laten regelen.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
dan zijn de regels verandert. Bij het "wakker" maken van mij rocco moest ik hem apk klaar ter keuring aanbieden, anders no go. was in waddinxveen in mij geval maar die regels zouden uniform moeten zijn neem ik aan?